Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af egen bog!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, så min bedste veninde og jeg har snakket sammen i lidt tid om det her projekt..
Det går ud på at vi gerne vi skrive en bog til unge og forældre, med det koncept om at cutte. Min veninde og jeg har begge cuttet flere gange igennem en del år før. Men er nu nået "over på den anden side", altså vi er begge glade og lever et lykkeligt liv i dag. MEN!
Mit spørgsmål er bare, hvordan får man lavet sådan en bog ordenligt, for at det ikke bare bliver to forskellige historier om to piger der har cuttet? Fordi vi vil gerne ud til unge, for at sige, "hey, det okay du har det svært, vi kan godt forstå dig, du er langt fra den eneste" noget i den dur, og til forældre sige, "Lær at forstå hvis din unge/barn/teenager gør dette, KAN det være tegn på bestemte ting" something like that. Det er ikke helt blevet bestemt endnu. Men som sagt, hvordan får det fortalt? Fordi vi vil begge gerne fortælle om hver vores historie, hvad der gjorde vi startede og stoppede, hvordan vi kom igennem den svære periode osv.
Tak for hjælpen på forhånd. Håber i vil give et lille råd eller to ;)
Fra Danmark
Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 32
Fra  Forlaget Snepryd Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan jeg godt forklare dig, skriv en mail til mig, så forklarer jeg yderligere. Der er nemlig flere muligheder.

Vh Britta
Forlægger
Forlaget Snepryd

info@snepryd.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)