Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger knivskarp app udvikler/programmør!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søger en skarp programmør/app udvikler som har lyst til at team op og skabe forretning sammen. Jeg har en super god forretnings ide som kræver at jeg finder en super dygtig programmør. Du skal som programmør have lysten og motivationen til at skabe noget stort og skelsættende. Det vigtigt at forstå at jeg altså har brug for en potentiel partner som er klar på at gå 100 pct ind i projektet. vi starter projektet op sammen og starter forretningen op sammen helt fra bunden. Jeg kan altså ikke tilbyde nogen løn men derimod en forretning der helt sikkert kan gå hen og blive en stor succes.

Det ville helt klart være en foredel hvis du har erfaringer med transaktions apps. for at give en nogenlunde forståelse for hvad appen skal indebære vil den kunne sammenligenes en smule med apps som lunarway, Mymonii. 

Håber at opslaget har vakt interesse hos nogle af jer super dygtig appudviklere/progammører 

Hvis i kender nogle dygtige programmører er i også meget velkomne til at tippe dem om opslaget. 

På forhånd tak!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De super dygtige programmører skal have noget mere kød på benet og mindre lovende ord. Jeg kan ikke selv holde styr på hvor mange gange jeg har fået tilbud om et projekt som man kan score kassen på hvis jeg bare vil bruge alt min tid på det. Har du tænkt på hvordan man skal betale husleje og mad hvis der ikke er penge i det fra starten?

Det er bedre for dig at betale dig fra at få det lavet og så selv eje det hele selv.

Tilmeldt 16. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.
Er selvfølgelig godt klar over at en dygtig programmør ikke bare siger sit job op og på den måde går 100pct ind i projektet. Jeg er selv under uddannelse og vil derfor hellere ikke have mulighed for at gå ind i projektet 100pct - men når jeg skriver at jeg godt kunne tænke mig en der var klar til at gå ind i det 100pct tænker jeg selvfølgelig på motivationen. Den skal være i top.

Angående det med at betale mig fra det er jeg lidt skeptisk. For det første har jeg ikke styr på hvordan jeg skal kunne beskytte min idé. Jeg mener - hvordan kan jeg sikre mig at programmøren ikke bare siger opgaven op og så starter det op selv ?
Og for det andet har jeg simpelthen ikke økonomien til at betale en programmør lige pt.

Det var derfor jeg godt kunne tænke mig en partner som jeg kunne opbygge en god tillid til og så ellers bare knokle der ud af!

Hilsen Magnus

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror du virkelig at programmører ikke får gode ideer selv. Det kan du tro vi gør, eks. Så får jeg op til 200 gode ideer om dagen. Men da jeg desværre ikke har tid til at programmere dem alle går de fleste i glemme bogen igen. Det er jo også begrænset hvor meget man kan tjene på en spil app.
Bioinformatikken giver så meget mere...
By the way...
Hvis du ikke kan beskrive din idé i simplificerede termer uden frygt for at den bliver stjålet så er det en lorte ide som ikke er en skid værd.
Da alle jo potentielt vil kunne stjæle den når først din app er ude.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnusnielsen939:
Det ville helt klart være en foredel hvis du har erfaringer med transaktions apps. for at give en nogenlunde forståelse for hvad appen skal indebære vil den kunne sammenligenes en smule med apps som lunarway, Mymonii.

Man kan ikke bare lave en betalingsløsning eller bank-app uden at myndighederne stiller en lang række af krav, som vil kræve en hel del kapital at leve op til.

Hvad kan du selv at byde ind med, når du hverken har know-how eller penge?

Tilmeldt 16. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Kan ikke helt se hvor jeg har nævnt at programmører ikke får gode ideer?

Alle får da gode ideer det er klart. Nogle bliver til en succes og andre går i vasken og det er jo så det man må tage med. Hvis du får 200 gode ideer om dagen er det da klart du ikke kan programmere dem alle? Måske du skulle prøve at sortere i dine gode ideer og koncentrere dig om en af dem ;) Bare en ''god ide''. 

Ved forresten ikke hvad du mener når du skriver at man ikke kan tjene gode penge på en spil app. For kan hellere finde noget sted i ovennævnte hvor jeg har skrevet noget med en spil app. Det er mere eller mindre en transaktions app jeg har i tankerne. Måske kan du sammenligne den en smule med mobilepay - bare i et helt andet omfang. Det er hellere ikke selve appen jeg skal tjene mine penge på, den skal fungere som et værktøj i selve forretningen. Er endda lige ved at tro at en mobil venlig hjemmeside også ville være nok.

hvad angår beskrivelsen af min ide syntes jeg ikke rigtig det du skriver giver nogen mening ? mange succesfulde forretninger kunne da nemt have været blevet lavet af andre mennesker såfremt de havde midlerne og ideen? 

Syntes du er meget hurtig til dømme.

Jeg siger bare at jeg har en god ide som helt sikkert kan blive en succes, hvis jeg finder en god programmør, da jeg slet ikke kan finde ud af det der med at programmere. 

mvh Magnus

Tilmeldt 16. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

byde ind med? hvad tænker du på? Mine opgaver ville primært bestå af salg og markedsføring og så alt det administrative. Altså få det hele til at kører rundt! Mangler bare en programmør - ellers er der ingen forretning. Men forstå mig rigtig. Hvis ideen skulle gå hen og blive til noget ville vi jo begge skulle nyde lige godt af det. Jeg søger jo en til at bygge det op med mig. Ikke til at forære mig en app. 

Angående de krav som myndighederne stiller - er det noget du kan fortælle noget mere om ? Det var jeg nemlig ikke helt klar over :0 kunne godt regne ud der nok var nogle former for sikkerhedskrav men ikke at det krævede en hel del kapital.. Er der et sted man kan læse om det ?

mvh Magnus

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnusnielsen939:
Mine opgaver ville primært bestå af salg og markedsføring og så alt det administrative.

Har du erfaring med markedsføring? Mig bekendt kommer man ikke ret langt uden penge.

Magnusnielsen939:
Angående de krav som myndighederne stiller - er det noget du kan fortælle noget mere om ?

https://www.finanstilsynet.dk/Lovgivning/Lovsamling 

 

Tilmeldt 16. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Seoplus. 

Ja - jeg har erfaring med markedsføring. 

Ved ikke hvorfor du tror jeg intet budget har ? 

Har på intet tidspunkt givet udtryk for jeg ingen penge havde - men at økonomien ikke var stor nok til at have en fast lønnet programmør.

Utroligt hvordan nogle folk kun prøver at se begrænsninger frem for muligheder. Men fred være med det.

God aften! Og tak for læsestof.

Mvh. Magnus

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnusnielsen939:
men når jeg skriver at jeg godt kunne tænke mig en der var klar til at gå ind i det 100pct tænker jeg selvfølgelig på motivationen. Den skal være i top

Er betalingen der så er programmøren også motiveret :) Der er ikke noget som at se penge komme ind på kontoen for noget arbejde man har lavet.

Magnusnielsen939:
For det første har jeg ikke styr på hvordan jeg skal kunne beskytte min idé.

Det er kun amatører der render med en kundes ide. Jeg har haft adskellige kunder hvor jeg har tænkt "øj fed ide" men hvor jeg har fokuseret på min opgave - nemlig at lave et godt stykke arbejde så han senere kan få andre til at vedligeholde det.

Magnusnielsen939:
hvordan kan jeg sikre mig at programmøren ikke bare siger opgaven op og så starter det op selv ?

3 ting.... tillid tillid og tillid. Du har lavet noget forarbejde som måske har taget tid. Han har ikke selv tid til at lave alt det forarbejde og du behøver ikke smide alt på bordet foran ham. Blot nok til at han kan lave opgaven. Du får samme problem hvis han går ind i det uden betaling. Hvad nu hvis han kopiere det I skal lave og senere siger at han ikke gider lave det med dig (hov..... det minder mig om Social Network om Facebook).

Magnusnielsen939:
Og for det andet har jeg simpelthen ikke økonomien til at betale en programmør lige pt.

Det er bedre at spare op og få en programmør til at arbejde 3 måneder på dit projekt end at han måske bruger 2 timer om dagen i 9 måneder hvis han skal arbejde uden betaling.

Magnusnielsen939:
Det var derfor jeg godt kunne tænke mig en partner som jeg kunne opbygge en god tillid til og så ellers bare knokle der ud af!

Tilliden kommer ikke af at arbejde gratis. Tilliden vil være der fra starten hvis du ikke er mistroisk.

Jeg har arbejdet som programmør i 21 år og jeg har set MANGE projekter. Jeg har også selv haft ideer (måske ikke 200) som jeg løbende arbejder på. Jeg havde selv en ide om et sundhedssite og så fik jeg en kunde der havde sådan et site som jeg skulle arbejde på. At jeg selv havde ideen til et betød at jeg kunne yde bedre service og komme med nye ideer som han måske ikke havde overvejet. På den måde fik vi et godt samarbejde og det var en opgave hvor jeg arbejdede løbende mens han tjente penge til at kunne betale mig.

Så vær åben overfor programmøren fordi han besidder nogle evener som du kan gøre brug af. Ej projektet selv og scor selv kassen når du måske sælger det en dag til andre.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)