Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger knivskarp app udvikler/programmør!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnusnielsen939:
Utroligt hvordan nogle folk kun prøver at se begrænsninger frem for muligheder. Men fred være med det.

Fordi der kommer folk der vil bruge en programmørs tid og give ham % af et projekt. Hans tid = penge og det er svært at betale husleje med en fremtidig indkomst :)

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnusnielsen939:

Har på intet tidspunkt givet udtryk for jeg ingen penge havde - men at økonomien ikke var stor nok til at have en fast lønnet programmør.

Utroligt hvordan nogle folk kun prøver at se begrænsninger frem for muligheder. Men fred være med det.

Hvis du som lunarway får forpligtelser som en bank, er udviklingsomkostninger af en simpel app kun en brøkdel af dine etableringsomkostninger.

Hvis du som mobilepay skal agere som betalingsløsning, er udviklingen af en simpel app også kun en mindre del af dine samlede etableringsomkostninger. 

Det er tydelig ud fra det du skriver, at du ikke har en gennemarbejdet forretningsplan og dermed er det tvivlsomt om der er penge tilbage til markedsføring. Eller om det i det hele taget er muligt at komme igang med begrænsede økonomiske midler.

Alle udviklere stille spørgsmål. Hvorfor skulle vi udviklere gå all-in på et projekt, som ikke er gennemarbejdet og hvor der ikke er en klar strategi, så der i det mindste er en lille mulighed for at få betaling for det arbejde, vi skal udføres.

Dette her handler om at være realistisk og ikke et negativt syn på muligheder.

Gør dig selv en tjeneste. Udarbejd en seriøs forretningsplan, så du får styr på dine udfordringer og skriv en pitch, der sælger dig, din idé og dit projekt.

Tilmeldt 16. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Seoplus.

Jeg har skam udarbejdet en forretnings plan men skal da ærligt indrømme er jeg godt kunne bruge ekspertise på hvad det vil koste at få etableret en app i denne størrelse. Jeg ved også at jeg kommer til at få brug for juridisk ekspertise og det er også nogle af de ting som indgår i mit budget. Kan da godt være jeg burde sætte mig ned en ekstra gang og dykke længere ned min forretnings plan. Men uanset hvad vidste jeg at jeg ville få brug for en programmør og det var derfor jeg bare begyndte at søge en.Kan selvfølgelig godt se at det ikke er super attraktivt for de programmører der sidder der ud når man nærmest ingen ting får at vide. Måske jeg bare skulle betale for en freelance programmør og så senere ansætte ham hvis forretningen skulle gå hen og blive en større succes.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)