Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website hvor man splitter udgifter til omtale, linkbuilding, tekstforfatning etc

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Findes der et forum, facebook-side eller hjemmeside, hvor man kan gå sammen med andre virksomheder/iværksættere og få mængderabat?

Fx oplever jeg tit at kunne få mængderabat, hvis jeg køber x antal af links eller tekstforfatning - men skal ikke altid bruge så meget selv.

Vil derfor høre, om I kender til nogle steder hvor man kan finde andre, der har brug for noget og så købe sammen til mængderabat?

Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er helt sikkert bedre tjent med ikke at købe links på den måde. Men jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt enig, det er imod Googles retningslinjer at købe links er jeg rimelig meget sikker på.
Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men ikke desto mindre er det super effektivt, og stadig praktiseret i stor stil ;) 

Kenneth Dam:
Helt enig, det er imod Googles retningslinjer at købe links er jeg rimelig meget sikker på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Se det har du helt ret i, det kan også gøres på mange måder, skal det siges. Så længe du holder din backlink profil nogenlunde normal og ikke bare spam links, skulle der forhåbentlig ikke ske noget ;)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)