Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af varer på webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Rødvig Stevns
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. :)

Min største drøm, er at få min egen webshop.

Problemet er at jeg virkelig ikke aner hvad der sælger godt og dårligt, kan nogen med den viden, være mig behjælpelig?


Jeg ved at jeg skal have en webshop op at køre.

Men mit store problem lige nu, er at jeg ikke aner hvad jeg kan/skal sælge.
Det må meget gerne være noget, som ikke alle sælger, og som man måske ikke ser så tit (helst i hvert fald).


Jeg kan fortælle lidt her, om hvad jeg tænker, at jeg gerne vil sælge, på en webshop.

1. Jeg er meget kreativ, og tænker derfor, at det måske skal gå i den retning.

2. Jeg elsker også dyr, så dyrartikler, kunne måske være en idé. - Jeg ved ikke lige hvor godt det sælger?

3. Smykker har jeg også overvejet. (Sælger det godt?) (Altså ægte smykker)

4. Mht. til kreativitet, så vil jeg gerne sælge kreativitets redskaber, hvis det kan vær en mulighed?

Jeg vil i hvert fald rigtig gerne høre fra jer af, hvilke ting I mener der kan sælge.

Det må også gerne være en blandet webshop, jeg ved bare ikke om det bliver for rodet, for kunderne som klikker sig ind på webshoppen. :)

Håber at høre fra nogen af jer. :)

Mvh. Alberte.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 04:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt ude i hampen....

"jeg vil ha en webshop, jeg ved ikke hvad jeg vil sælge"

det dur ikke!!!!!

man starter en shop fordi man er ekspert i noget, har erfaring med en vare/område, og kan yde kundeservice.

man skal ramme kunden med en vare til den rigtige pris og service, og det skal helst være en vare man ved alt om.

jeg er IT ekspert, derfor vil jeg vide noget som er noget værd for kunden, og så sælge IT udstyr, som jeg VED noget om.

ellers er du en rodebutik, ved ingenting, og sælger bare kineserbras til lavest bydende!

hvis du ikke har nogle varer, som du har indkøbt fordi du ved noget om dem, skal du ikke starte en webshop!

Fra Rødvig Stevns
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. :)

Jeg kan godt se, hvad det er du mener med mit opslag.
Men jeg har nok formuleret mig lidt forkert.

Idéen med opslaget, er at jeg godt ved noget, om de varer jeg vil sælge.

Både med kreativitet og varer omkring dyr.

Men egentlig søger jeg svar på, om der er nogen her inde, der ved hvilke leverandører, der har det jeg søger. Synes jeg har ledt alle steder. :)



Jeg er meget kreativ, og ved derfor en del om det. Da det er en del af min hverdag jo.

Samtidig, er jeg en kæmpe dyrelsker, så varer til dyr, vil jeg derfor også vide noget/en del om.

Jeg ved godt, man ikke skal vælge at sælge alt muligt crap.
Da det, som du selv siger, bliver en rodebutik. :)

Før hen har jeg ønsket mig en webshop, med blandede og forskellige varer. Altså ligesom Tiger butikkerne. :)
Det bliver bare ikke til noget. Det ved jeg. :)

For JA, det er en rodet webshop, der kommer ud af det.
Og derfor kommer jeg aldrig til at sælge noget af det. :)

Men tak for din besked/reminder. :D

Mvh. Alberte.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du søger på dyrehandel engros, kreativitet engros eller hobby engros på google.dk, burde du kunne finde leverandører. 

Eller søg på de forskellige producenter, som du burde kende, hvis du har branche kendskab.

Fra Rødvig Stevns
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind mange tak for hjælpen! :D
Det vil jeg gøre. :D

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)