Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til SKAT umulig

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg ringer til SKAT på 72221818 får jeg vedvarende svaret: "Alt optaget, prøv igen senere eller gå til hjemmesiden". Jeg vil rette min årsopgørelse fra 2017, og der står netop, at jeg ikke selv kan gøre det, men skal ringe 72221818. Det er uholdbart og stærkt kritisabelt. Jeg bruger ikke revisor. Kan jeg skrive til dem med frigørende virkning?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bondemanden:

Når jeg ringer til SKAT på 72221818 får jeg vedvarende svaret: "Alt optaget, prøv igen senere eller gå til hjemmesiden". Jeg vil rette min årsopgørelse fra 2017, og der står netop, at jeg ikke selv kan gøre det, men skal ringe 72221818. Det er uholdbart og stærkt kritisabelt. Jeg bruger ikke revisor. Kan jeg skrive til dem med frigørende virkning?

det er kritisabelt ja - men sådan er et. Du kan skrive og bede dem ændre - ved at logge ind og bruge kommunikation. Der er ikke noget frigørende ved det, ud over at du så er fri for at ringe - du bliver ikke frigjort for nogen indberetning eller betaling, fordi du ikke kan komme igennem - du må så bare skrive - det er det punktet kommunikation er til for.

Prøv straks efter 9 hvor jeg mener de åbner, det er oftest lettest. Jeg har været igennem for andre 2 gange denne uge - lidt tidligt på dagen, men også mødt dit med ikke at komme ingennem

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1103
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du har lavet en fejl i din indtastning på årsopg.

Tilmeldt 24. Oct 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Idag har jeg så prøvet at ringe lidt over 9. Der fik jeg så ikke talebåndet. Istedet blev linien vedvarende afbrudt efter 2-3 ring. Hahaha. Så tyede jeg til skriftlig henvendelse og fandt frem til ret årsopgørelse. MEN man kan kun skrive om 2018 eller hvis det er noget med udlandsophold. Så der er kommunikationen også lukket af. For mig drejer det sig om 2017.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke liers link duer -  og det burde det, så er du der at du jo i alle fald kan bruge punktet kommunikation ganske enkelt - og skrive hvad problemet er og så må du vente på de ser det og har gjort dit - hvis ikke du kan komme igennem - jeg var igennem i forgårs og igår faktisk - efter henholdsvis ca 3 min og 10 min men du har jo problem - så brug alm kommunikation som indlogget

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har de lukket for telefonenerne ?

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skygge Manden:

Har de lukket for telefonenerne ?

Nej, men SKAT har travlt lige omkring de flestes selvangivelser er klare og når nogle venter på tilbagebetaling, mens andre skal betale restskat og SKAT har altså ikke en "besætning" der står klar for at tage peaks på 2-3 uger om året og som så sidder og triller tommelfingre resten af året - ligesom deres servere heller ikke kan klare spidsbelastningen når folks slutopgørlse kommer og man må stå i kø - disse servere skulle i så fald køre i tomgang resten af året og sådan en datakraft koster millioner af kroner blot for at stille foks nysgerrighed på en given dato. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)