Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kunne godt tænke mig en affiliate ven..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg har længe haft lyst til at starte et affiliate projekt op, men jeg kunne rigtig godt tænke mig en 'partner in crime' i projektet.

Jeg arbejder til dagligt med online marketing og ehandel og synes egentlig selv at jeg er meget godt kørende inden for det spektrum, men da jeg i forvejen sidder meget foran computeren for mig selv ville det være rart med en at dele sejre og nedture med.

Lidt om mig:

38 år

Bor I helsingør-området

Familie-far, dvs. jeg har et liv der kommer først og kan ikke dedikere mig 160 timer om ugen

Mit mål er at skabe en eller flere affiliate sider som sammen kan generere ekstra "lommepenge" hver måned, men forventningen er ikke at dette skal være en levevej i første omgang.

Hvis du som mig også godt kunne tænke dig det samme, så kom ud af busken og meld dig på banen. Jeg ville have det bedst med at der var en hvis kemi imellem os, optimalt set at du befinder dig i nogenlunde samme geografiske område så der også er mulighed for en gang imellem at mødes.

Jeg leder ikke som sådan efter en affiliate ekspert, men vil langt hellere finde "en ven" med samme interesser indenfor affiliate og online som samtidig har nogenlunde samme udgangspunkt i projektet som mig selv.

Skriv en PM til mig hvis det har fanget din interesse.

Mvh. Lars

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, 

Det lyder som en super ide! Hvad skal din nye ven være god til for at supplere dig bedst muligt?

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

Lytter til dig og Mikael hver morgen i bilen på vej til arbejdet, det er en super podcast I har :)

Min søgen kommer sig egentlig af at jeg allerede har været igennem de daglige venner, forældre i børnenes klasser mv. og forhørt mig lidt om der var nogle der kunne tænke sig at lave "noget" ved siden af deres almindelige arbejde. Du ved, sådan stikke en finger i jorden rundt omkring..

Resultatet var at de fleste havde travlt med deres jobs og jeg fandt ikke nogen der havde en stor interesse for online markedsføring eller affiliate. (Hvilket ikke var overraskende, så havde jeg nok allerede stødt på dem).

Så derfor er den person jeg leder efter først og fremmest en god samarbejdspartner, der er nogenlunde samme sted i livet. Måske en familiefar der også arbejder med ehandel eller på anden vis er "online" meget af dagen. En person med samme interesse for at skabe noget ekstra ved siden af jobbet, og som også gik med Converse sko i 90erne.

Det er jo ikke en hjerteven eller sjælepartner jeg leder efter, men i stedet for at det bliver ren business ville det da være fedt med en som man også havde det godt sammen med, så det (også) bliver sjovt og hyggeligt at bruge sin fritid på projektet.

Hvis man vil have en samtale hurtigt igang med mig, så kan dette meget nemt lade sig gøre hvis man interesserer sig for online markedsføring, ehandel, personlig udvikling, Wordpress plugins, de ting der var fede i 90erne, livets mysterier, interessante startups og business cases eller e-mail automation.

Det jeg tror jeg prøver at sige er at jeg ligeså meget leder efter en af dele det her med, som jeg leder efter en der har alle mulige kompetencer som jeg muligvis ikke selv har. Men kompetencer er for mig sekundært. De fleste ting indenfor det her kan man lære. Men mindsettet og lysten til at bruge ekstra tid foran computeren i stedet for sammen med børnene skal være der fra start af.

Jeg synes egentlig selv at jeg er meget rummelig af natur, men det er klart at jeg nok ville komme bedre ind i et projekt sammen med en ligesindet 'marketeer', end med en folkedanser fra Fyn der bruger alle sine weekender på at sy dragterne selv.

Og så tror jeg i den grad på at det er nemmere at få succes sammen end hver for sig, se nu bare på dit og Mikaels eventyr med marketers.dk og lign.

Nu kender jeg ikke historien bag marketers.dk men det er vel muligt at det ikke var blevet samme success hvis en af jer skulle have startet det op alene.

Måske er det indbildsk, jeg har i hvert fald ikke dataene til at bakke det op, men jeg synes at jeg ser mange af de her partnerskaber rundt omkring havde væsenligt mere succes end "alle os andre" der sidder alene foran skærmen og mangler både sparring, motivation og støtte. Et andet eksempel kunne være Firtal med Jesper Hvejsel og Mikkel Salling.

Jeg håber det var svar nok :)

Mvh. Lars

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de pæne ord om Marketers Morgen Podcast! :-)

Jeg tror, jeg forstår, og jeg er sikker på, at du nok skal finde den rette samarbejdspartner. Prøv evt. med netværksgrupper for ligesindede - der kan du se folk lidt an, inden du for alvor starter et samarbejde op. 

Held og lykke med det hele! 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Meget interessant indlæg og noget jeg gerne vil tale mere med dig om. Jeg bor i Helsingør og du er meget velkommen til at kontakte mig på mail eller telefon så vi evt. kan tale nærmere. Det var ikke muligt at sende dig en privatbesked.

Mvh. René

emails95@gmail.com

41 29 81 91

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)