Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør spørgmål angående wordpress salg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har lige et spørgsmål angående om der er nogle der, har nogle ting liggende på wordpress... Og som måske sælger ud af sin ydelser den vej igennem, og ville høre om det overhovedet giver noget... Hvis der overhovedet er en mulighed for at få økonomi den vej igennem

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Fake, der er indtil flere programmører der lever af at sælge WordPress plugins, og temaer jeg håber at det har besvaret dit spørgsmål...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv programmør på 21. år og er sikker på at der er programmører som udelukket beskæftiger sig med Wordpress lige som jeg tænker Umbraco selv i søvne. Der er masser af penge i det hvis man kan sit kram.

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja mange tak for svaret det gør det helt klart... Jeg kom bare i tanke om det måske kunne give noget

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hvis man kan sit kram så ja, så er der sikkert rigtigt gode penge i det, men jeg tænker mere om der ville være mulighed for at sælge, små ting i from af login system og måske nogle kontakt former, samt nogle knapper osv... Ikke fordi jeg tænker at jeg skal kode det helt store 

Tilmeldt 29. Oct 18
Indlæg ialt: 25
Fra  OKEIwebbureau Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kender en programmør fra Ukraine, som udelukkende lever af at lave themes og plugins til WordPress. Det er et KÆMPE marked med millioner af potentielle brugere/kunder.

De bedste hilsner

Lederuddannelserne.dk

Find næste lederuddannelse, lederkursus og workshop på Lederuddannelserne.dk!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)