Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til markedsføring

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
God aften, tak for medlemskab :-)

Jeg står i den situation at jeg har oprettet et lille klargørings firma for biler.
situationen er den at jeg har svært at fange folks interesse når jeg nævner priserne for dem. Jeg har rigtig mange henvendelser af interesserede folk der gerne vil have ordnet deres bil, men så snart jeg skriver prisen til dem, er der ingen respons.
Jeg vil selv sige at prisen er billig i forhold til mange andre steder du besøger, jeg har endda også den service at jeg kører ud til folk, hvilket jeg er den eneste der gør i min by!
Det gik enlig godt i starten med at få kunder, der havde jeg også en pris der hed 150 kr. for indvendig rengøring og 150 kr. for udvendig. Men det var kun en intropris for at få kunder i biksen. Jeg har så hævet prisen en anelse og derefter har jeg nærmest ingen bookninger fået. Det er dog stadig super billigt!

Spørgsmålet er så, hvad kan jeg gøre for at finde de rigtige kunder, der vil have kvalitets arbejde til en god pris. det skal siges at jeg ingen negativ respons har fået fra folk, de er altid super tilfredse når jeg har været på besøg!

Mange hilsner Andreas Ditlev
Tilmeldt 11. Apr 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,
Efter dit eget udsagn evner du jo at skabe mange henvendelser, så behovet for dit produkt synes til stede lige som du godt kan fange potentielle kunders interesse. Dit problem er mere præcist at FASTHOLDE den opnåede kontakt på en måde der ender med et salg. Du skal naturligvis vedblive at fastholde, at du laver kvalitet, har mange tilfredse kunder, er prisbillig og den eneste i byen der kommer til kundens bopæl eller arbejdsplads etc.

Med afsæt i dit 150 krs introtilbud for henholdsvis udvendig og indvendig rengøring kunne du måske splitte dit sortiment af ydelser op i fx 5 dele hvoraf kunden så kan vælge fra een til fem ydelser og således opnå øget rabat jo mere omfattende en rengøring denne vælger. Naturligvis sådan at een ydelse er begrænset attraktiv mens "hele pakken" giver superrabat. Du kunne også i en periode udstede et gavekort som en lille rabat på næste gangs rengøring hvis de vender tilbage indenfor en tidsbegrænset periode, hvor det vil være naturligt at tænke på at få gentaget din ydelse.

God vind

The Grocerant

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)