Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indblik i min private Konto

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter mit arbejde (JEG VAR ANSAT PÅ EN PRIVAT VIRKSOMHED)gik konkurs, har min fagforening bedt mig om at tage print af min private bank konto fra oktober og december Dvs 2mdr.

Og sende det til fagfoeningen så de kan sende det til Lønmodtagernes Garantifond . 

kan de kræve det? Jeg tænker at de jo bare selv kan indhente info om det der er relevant fra Kurator ..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke det er kurator som skal bruge det. Jeg kan naturligvis ikke vide hvorfor det netop er 2 mdr - men hvis de to mdr indeholder den tid hvor du evt manglede løn, så kan det jo være LG som vil have så meget bevis som muligt på, at du IKKE har fået udbetalt lønnen på den ene eller den anden måde
Du må derfor enten bede din fagforening forklare - eller om du kan leve med det - bare sende det de beder om hvis ikke det indeholder noget privat meget kompromitterende - For mig lyder det - som for dig med et lidt "sjovt" krav - men de fleste fagforeninger har nu ret godt styr på hvad de må bede om og hvad de ikke må. Det her giver kun mening hvis de tror der kan være flyttet noget sort - men så burde kurator give samme svar når kravet indbringes der

OM kurator vil udlevere udskrevet af konkursboets konti for at du skal slippe for at give din - ved jeg ærligt talt ikke, jeg tvivler faktisk. Kurator ville dog normalt protestere, da jeg mener et lønkrav også skal sendes til kurator som prioriteret lønkrav, og siger han nej - kassen er tom, burde det i mine øjne have dækket, men tal med fagforeningen om du vil vide mere

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, dette er personlige oplysninger, som din fagforening ikke har krav på.

Hvis du logger ind på skats hjemmeside, er der under forskudopgørelse et punkt der hedder: Søg i indkomstoplysninger.

Vælg: Indkomstoplysninger mv., detaljeret - så får du en liste over dine indkomster.

---

Hvis der er difference mellem hvad virksomheden har indberettet og udbetalt, kan du prøve at spørge din bank om de vil lave en oversigt over lønindbetalinger for perioden.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)