Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Industri Automationspartnere JS

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Fra  Mathiasen IOT Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at skrive to bøger om industriel automation og internet of things med JavaScript. Mit site er http://JSoT.pub Der skulle gerne ende med en serie på ti bøger om Industri 4 med JavaScript inden jeg er færdig. 

Mit koncept er at programmere alle dele af maskinstyringer i JavaScript, både logikken og brugerfladen. Jeg har styr på programmeringen og på 3D simulering, men jeg mangler virkelige use-cases og muligheden for at lave styringerne til rigtige projekter. Jeg leder derfor efter partnere der vil være med.

Mine bøger vil dække hele Industri 4 paletten med maskin/proces automation, brugerflader, SCADA og MES og ERP integration. 

Jeg er industri elektriker med 30års erfaring med industriel automation og PLC programmering så jeg har styr på det samlede elektriske projekt og dokumentation. Jeg har maskinsikkerhedscertifikat også. I min hverdag er jeg automationsingeniør og arbejder med Siemens og Wonderware løsninger I hele Skandinavien. 

Er der nogen af jer her på Amino der kender nogen der kunne være interesseret vil jeg meget gerne høre fra jer. 

Tilmeldt 16. Dec 17
Indlæg ialt: 258
Fra  N-Control Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig sagde hunden :-)

Dit site virker interessant, og noget som jeg selv ville dyrke hvis jeg havde ressourcerne dertil.

VEnligst

En anden automations-ingeniør :-)

Tilmeldt 16. Apr 19
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror dette er et så ekstremt niche områder, at så snart der kommer noget indhold på siden, så vil de rette folk finde den på google.
Jeg syntes derfor du skal fokuserer på at få lavet noget indhold, så der er noget folk kan finde via google.
Fra Horsens
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Fra  Mathiasen IOT Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)