Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste hosting til en wordpress side

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sex i det fri aftaler og frække steder

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hjs:

Hej Lucas

Jeg har brug for en meget hurtig server til at kører wordpress

kan du evt prøve at kører dette lidt gamle plug-in

og smide resultatet op her. så kan jeg se hvor hurtig din server er sammenlignet med den jeg har nu

https://da.wordpress.org/plugins/mywebtonet-performancestats/

Hilsen

hjs

Du kan ikke bruge overstående stats til noget - det fortæller ikke om hvor hurtig en server er, det fortæller blot hvad clock er på CPU'en, så en udbyder med en høj clock vil vinde i sådan en test.

Testen laver dog ikke noget realistisk, den benchmarker blot PHP og MySQL funktioner tusindevis af gange.

Du får derfor et tal udfra hvor hurtigt en CPU kan beregne noget - ikke om hvor hurtig en server er til at afvikle en side.

Tager vi et eksempel, har jeg netop lige flyttet en side fra webhosting.dk hvor de har en bedre score end vi har - men siden faldt fra 730ms server-side ned til 180ms server-side, siden bliver altså behandlet ~ 4 gange hurtigere hos os, vel og mærke vores CPU er langsommere.

Den store forskel? Vi top-tuner vores konfigurationer udfra real world applikationer, og ikke udfra benchmarks Wink

Du kan f.eks heller ikke måle skalerbarhed med overstående plugin, fordi den tester ting med en enkelt tråd.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Albertslund
Tilmeldt 10. Aug 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Adwise Media ApS Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror domænet aminokriger.dk er ledigt 😂 Når det så er sagt, så tror jeg ikke der blev spurgt ind til den billigste løsning men en løsning der kunne trække trafikken, hvilket med 99,999% sikkerhed aldrig er synonym med hinanden 😁

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)