Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konsolideret fragt fra Kina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er ny iværksætter og får behov for import fra Kina og evt. Indien. I forhold til udarbejdelse af business plan, så er jeg ved at undersøge transportomkostningerne fra asien til Danmark.

Jeg kommer til at have mange leverandører i Kina, hvorfor konsolideret transport (varer fra flere leverandører samlet til én forsendelse) umiddelbart virker som den korrekte løsning.

Desuden kommer jeg til at skulle bruge samples fra mine kommende leverandører for at evaluere kvaliteten. Her forventer jeg mange små pakker fra forskellige leverandører, som ønskes konsolideret, da fragt ellers kan blive rigtig dyr blot for at få nogle samples hjem.

Mine ordre forventes aldrig at kunne fylde en container.

Jeg har følgende jeg håber I kan hjælpe mig med:
- Bør jeg handle med en kinesisk Trader-virksomhed, som arbejder med underleverandører, i stedet for at handle med de mange enkelte leverandører direkte?
- Kan I anbefale transportfirmaer/samarbejdspartnere, hvor konsolideret transport fra Kina til Danmark er en mulighed?
- Findes der en billig måde at få samples sendt på, da de ikke fylder ret meget?
- Er der andre transportløsninger jeg bør overveje?

Med venlig hilsen
Søren
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt konsolidere speditørerne stykgods fragt, det der i fagsprog kaldes LCL. Glem alt om selv at konsolidere gods.  Prøv at kontakte PrimeCargo´s  Søfragt  stykgods import afdeling.    

https://transporteca.dk/fcl-lcl/

Små pakker sendes normalt med kurerfirma, da det vil være det billigste.

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med "Ravn" - Spørg Prime Cargo - Jeg benytter dem selv og er godt tilfreds. De laver deres egne LCL containere fra Kina og de tilbyder faktisk også kurer løsninger til samples via DHL/UPS

Tilmeldt 3. May 19
Indlæg ialt: 1
Fra  ClearView Trade Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Tjek Eksportportalen, hvis du er i tvivl om, hvordan du skal importere vare fra Kina.
Her har du et overblik over alle led af forsendelsesprocessen samlet et sted.

Mvh ClearView Trade
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)