Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmen om at blive selvstænding

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa derude...

 
Jeg har som sagt 100pct vilje, og få ideer ...Jeg synes vi mangler en sportscafe, hvor man udover at kunne fodbold på storskærm, også kan få en god snak omkring sundhed osv med de andre som kommer før eller efter en gang træning. Og synes bare ikke man nogle steder kan få noget sundt på cafer, altså en sund kage ellr andre gode ting, som ikke indeholder diverse sukkerarter.
 
Jeg synes vi mangler cafer i landet hvor man i weekenderne evt. kunne lave nogle fede aktiviter.
 
Sidder der én herinde med lyst til at snakke omkring det, og evt. starte noget seriøst op, så bor jeg i Århus og er født i Dk , men har forældre fra tyrkiet, der er også muligheder hvis ikke dette lige vækker din interesse....JEg er åben for mange ting.Søger bare en som har kednskab til mnagler én som vil kaste mig ind i noget..
 
 Min MSN er:
 
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/8/2006 5:16:46 PM Forfatter:guccilutti
JEg er åben for mange ting.Søger bare en som har kednskab til mnagler én som vil kaste
 
Hvad er det præcis du leder efter? Kapital til at realisere din cafe-ide, eller en som har et projekt, du kan tage del i?
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kaliebe

Vil nok sige begge dele. Hvad da?
 
Hvis du stadig gerne vil, kan vi snakke fra messenger.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)