Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til import virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

En kammerat og jeg er igang med en import virksomhed, hvor vi vil importere nogle produkter fra Kina.

Har læst lidt og hørt mig frem til at man skal passe på hvilke virksomheder som du køber fra, da nogle har tendens til at snyde en. 

Vi er i kontakt med Xuzhou best textile Co. Ltd. Nogle der kendes ved denne virksomhed? De virker meget pålidelige og vi har dog også fået en vareprøve fra dem.

Derudover har jeg et spørgsmål vedrørende bank konti. Vi har et I/S selskab, og vi skal til at købe vores første parti hjem engang i denne uge. SKAL vi betale dem pengene fra en erhverskonto? Eller må pengene godt betales fra en af vores private kontier? 

Håber nogle kan hjælpe

Mvh. Jesper Berg

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange faldgrubber som uerfaren importør udover at blive snydt eller få en dårlig kvalitet er der altid det store problem med farlige kemikalier i tøjet. I kan læse mere på miljøstyrelsens hjemmeside.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn.

Tak for dit svar.

Vi er godt klar over dette problem, og vores produkter bliver også testet af OEKO-TEX. Så dette har vi styr på.

Tak for inputtet.

Mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan checke med økotex i DK (mener teknologisk institut har forbindelsen) OM deres OEKO-TEX mærkning er 100% korrekt - da jeg ikke går ud fra DU checket i DK (ofte umuligt da det jo kan være på alt fra garn-niveau - brug af label osv sågar

Lidt rusten i det her - da det er lidt siden jeg var med som storimportør fra Kina - men mener som nævnt TI kan være vejen til kontrol

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)