Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til lille denim butik!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Another Solution Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Drømmer du om din egen lille denim butik online eller onsite med mærker som Lee, Wrangler osv? Men mangler måske den nødvendige kapital eller en partner, som har været i branchen. Jeg søger lige nu en partner til at hjælpe mig med eller kunne have interesse i at være en del af et nyt denim konceptet.

Jeg søger i flere netværk!

Jeg har på et tidspunkt for 1 år siden tænkt at jeg skulle have en lille denim butik og har købt vare og fundet en fin lille butik(synes jeg selv). Jeg har i mellem tiden fået gang i en anden lille virksomhed og har ikke rigtig tid til at fuldføre projektet alene. Shoppen hedder "Den Blå Barak by Another Shop" og er "aktiv", men får ikke den opmærksomhed, som den skal have desværre.

Jeg har adgang til store og mellem store influencer og har online marketingsplan færdig gjort. Jeg driver 4 webshops, men har desværre ikke fået gang i "Den Blå Barak" endnu, men kunne med den rigtig partner blive næste step. Jeg er villig og klar på nye ideer og tanke gange, men skal være sikker på du er den rigtig! Konceptet kan drives videre til flere butikker(min drøm)! Du kan finde billeder på vores facebook side: @denblaabarak

Min baggrund er inden for detail og denim og den kan du høre mere om hvis du er interesseret!

Jeg står klar til alle spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte mig på mail: mc@anothersolution.dk eller telefon 29734484 BH Miguel

Tak for dette netværk!


Side 1 ud af 1 (1 indlæg)