Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate content på anmeldelser - Spørgsmål

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min ven er ved at starte en affiliate side, hvor han vil sammenligne forskellige produkter indenfor haveudstyr.

Her vil han oprette 100 produktsider. Ved hver produktside vil han tage 4 produktanmeldelser fra 4 forskellige forhandlere, som han vil sætte ind på hans produkter.

Alle anmeldelserne er cirka 50 ord. Det vil sige 4 anmeldelser af 50 ord, samlet 200 ord.

Alle 4 anmeldelser er fra 4 forskellige domæner. 

Her spørger han så mig, om der kommer et duplicate problem?

Det skal siges, at det eneste indhold der er på produktsiden udover anmeldelserne, er specifikationslisten og en lille liste med USP'er.

Hvad tænker i? Er det noget Google vil slå ned på eller er det så små tekstbider, at Google ikke gør det store?

 

Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 25
Fra  KaufmannDesigns Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu skal du ikke tage mit svar som facit, men jeg vil stærkt gætte på at google vil se, i hvertfald noget af siderne som dublicate content. Jeg ville fraråde metoden. Hvis google nu skulle slå ned på det så er det hvertfald meget spildt arbejde.

Arbejder på mine egne designs her ved KaufmannDesigns.

Spejle til stort og småt

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der ikke er andet tekst, læs meget andet unikt tekst, så er det ikke godt...

Og du skal nok lige spørge dine samarbejdspartnere, om du må nappe deres reviews på den måde, inden du ender med en masse sager på nakken for krænkelse af ophavsret mm.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)