Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

importere mærkevare

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

som overskiften lyder.

Nogen herinde som ved noget hvem eller hvor man skaffer mærkevare henne som kan sendes til denmark? 

sagen er den min veninde desværre ikke bor i tyrkiet længere og hun plagede at tag en helt masse med hjem til mig.

nogen kender nogen leverandør man kan skrive til for at få mærkevare hjem fra spanien eller tyrkiet?

eller sidder der mon en herinde som har butik et af stederne hvor jeg kan få et samarbejde med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kontakt som kan skaffe en masse Colgate tandpasta.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber du er klar over at det er ulovligt at importere mærkevare fra lande udenfor EU, de såkaldt 3. lande.  I øvrigt kan du være helt sikker på at en del af de vare er kopivare - Det kan blive rigtigt dyrt hvis du bliver taget  i import eller salg af kopivare.

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hvem siger det er til videre salg?
Det blot til mig selv, mil veninde og vores familie..

Har man ikke noget ordenligt at sige eller noget som gør gavn. Så lad vær at kommenter👊🏼

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes enlig bare det langt at tag til istandbul for at købe tøj bare. Så hvis nogen sad herinde som kendte til nogen butikker eller noget folk som sender det til Danmark. Kunne det være rart

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

frandsen1996:
Har man ikke noget ordenligt at sige eller noget som gør gavn. Så lad vær at kommenter👊🏼

Undskyld mig men hvad fanden bilder du dig egentlig ind!  Du er på et iværksætter site - så naturligvis man vi antage der er tale om produkter til videresalg!  Hvis du ikke kan finde ud af at formulere dig, så vi andre kan forstå dig - er du det forkerte sted!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

frandsen1996:
Hvem siger det er til videre salg?
Det blot til mig selv, mil veninde og vores familie..

Så er der altså tale om der tale om erhvervsmæssig import når det ikke kun er til eget forbrug - bliver du taget med kopivare, kan du være helt sikker på du kommer galt af sted! 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Din vendinde som boede i tyrkiet brude vel kende til hvor hun handlede og måske de kan sende til dig

Import til flere personer vil let ses som erhvervsmæssig import og i særdeleshed hvad kopivarer angår. Her må intet komme ind - ikke engang EN fake RL sag eller andet - når ikke det sker på/med dig gennem lufthavn efter en rejse - her slår told hårdt ned - og anser alt hvor der er mere end en eller to varer, som sandsynlig erhvervsmæssig import

Dette er et iværksættersite - og du optræder meget uvenligt ved at kritisere svar, som reelt kun har til hensigt at hjælpe dig til forståelse - det får du nok ikke bedre svar ud af.

Kopivarer - ryger retur og du kan anmeldes til varemærkeindhaver af told uanset privat  Flere varer i samme pakke vil kunne ses erhvervsmæssigt og så returneres de, med mindre du kommer med en importregistrering i CVR

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)