Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget må jeg tjene uden et CVR nummer?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tak. Jeg har sendt en anmodning til familieretshuset for at oprette CVR nummer, da det ikke er store mængder penge fra egen lomme jeg vil komme til at investere i projektet, da jeg regner med at investere 5-10.000 og så reinvestere penge derfra. :-) 

Revisoren jeg snakkede med sagde at jeg bare skal have en virksomhed i danmark også er jeg good to go til at købe og sælge varer i USA. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Sen112:

Ja tak. Jeg har sendt en anmodning til familieretshuset for at oprette CVR nummer, da det ikke er store mængder penge fra egen lomme jeg vil komme til at investere i projektet, da jeg regner med at investere 5-10.000 og så reinvestere penge derfra. :-) 

Revisoren jeg snakkede med sagde at jeg bare skal have en virksomhed i danmark også er jeg good to go til at købe og sælge varer i USA. 

Så må du tro på ham jo - jeg kan sige - at leverer du fra USA til kunder i USA vil der kunne være krav om lokal virksomhed i USA-  men jeg kan ikke grænserne i hovedet for USA - de er ikke ret høje. Du er good to go til at sælge fra DK til USA men ikke nødvendigvis til at både købe og sælge i USA uden begrænsninger - Måske Amazon kan oplyse dig mere om evt grænse -og deres system, hvor de vel fakturerer kunden i USA - hvis ikke du gør - men det er ikke mit speciale

https://blog.taxjar.com/international-sellers-deal-sales-tax-u-s/  afsnittet under 

You are an international seller, who warehouses items in the U.S., such as in an FBA Warehouse

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 05:20
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan ikke bare sælge USA varer i USA, så kommer USA skattevæsen efter dig.

du kan oprette et dansk selskab, og et usa datterselskab.

du skal ha orden i tingene efter USA regler

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)