Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Niche webshop indenfor beauty verdenen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 12
Fra  VegBeauty Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! Jeg håber på lidt hjælp her.

Jeg er småt i gang med at starte op en lille webshop med nicheprodukter i beauty-branchen. Webshoppen er sådan set lavet og klar til at få produkter på, og marketing delen giver også pote (et par følgere på instagram og e-mail subscribers hver dag). Det er det jeg kan finde ud af.

Men nu skal jeg snart til at rent faktisk få produkter ind fra forskellige brands, både fra DK og udenfor DK.

Hvilken slags virksomhed skal jeg så starte? Er det en enkeltmandsvirksomhed, så jeg kan importere (i fremtiden også udenfor EU)? OG hvad gør man, hvis man ikke kan registrere sin virksomhedsadresse hos sig selv...

Tusind tak for hjælpen på forhånd! :) 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 19
Indlæg ialt: 15
Fra  Ideal Office ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daiana

Med hensyn til virksomheds adresse, kan du benytte en adresseservice / virtuelt kontor, som vi bl.a. tilbyder, her kan du have din virksomheds adresse registreret, vi modtager så din post og sender den videre til dig eller scanner den og ligger den på en sikker server, så du har adgang til den med det samme, alt afhængig af hvilken pakke du vælger.

Det er en nem og billig måde at komme i gang på, uden at skulle starte op med dyre lokale omkostninger.

Du må have rigtig meget held og lykke med dit iværksætter projekt.

Venlig hilsen

Rico Davidsen

Ideal Office

 

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 12
Fra  VegBeauty Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og mange tak for idéen!

Det vil jeg tage med til mine overvejelser, hvis ikke jeg finder på noget andet! :)

Rigtig god lørdag! ☺️

Daiana

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daiana,

Fedt at høre du allerede er så småt i gang og at tingene så småt begynder at flaske sig for dig.

Angående virksomheds typen kan du altid starte med et enkeltmands så de bare kan komme igang, og på sigt så får det lavet om til et ApS.

Med venlig hilsen
Mathias 

Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mht. Adresse, kan du starte på webhotel som der også er skrevet omkring.

Det vigtige kommer mht. Virksomhedstypen.

Du kan starte med en enkeltmandsvirksomhed hvis du ikke hae 40.000 kr til et aps. Men det er risikabelt at habe et enkeltmandsvirksomhed m, i fohold til, at du hæfter personligt h is noget skulle gå galt og du pludselig skylder en masse penge.

Et aps er en seævstændig juridisk enhed og du hæfter ikke personligt.


Aps er at fortrække og mest proff..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)