Hej med jer, |
Hej Anne.
Der er mange forskellige aspekter i den her. Hvis man bare tager udgangspunkt i hjemmesiden så handler det rigtig meget om tekster. Som udgangspunkt synes jeg at du skal arbejde meget mere i nogle produkttekster, som vil kunne hjælpe på din SEO. Samtidigt mangler der også tekst på din /shop og generelt set tror jeg du skal tage meget mere fat på din SEO. Lav en god søgeordsanalyse (eller få nogen til det) og vælg de vigtigste ud herfra. Lav landingssider/tekster der er skræddersyet til disse. F.eks. en landingsside kun dedikeret til søgeordet "bæredygtigt tøj" som der er ca. 1000 søgninger på om måneden på Google eller "økologisk tøj" som der er knap 600 søgeninger på.
Hvis vi kun taler trafik ind til siden ville jeg klart arbejde i det og evt. tænke Bing og Google Ads ind i det også. Når der nu er så mange søgninger på Google på de to førnævnte søgeord (det tog mig ikke lang tid at finde frem til dem) så er det i hvert fald muligt at drive noget mere trafik ind på siden. Samtidigt kan du igennem Google Ads også lave noget remarketing som sørger for at de bliver ved med at huske dig når de har været på siden fordi de ser dine bannere efterfølgende.
Når det kommer til selve siden så tænker jeg at det måske ville være en idé og se om man evt. kunne udvide udvalget, da der "kun" er 6 produkter at vælge i mellem og hvis det ikke lige er en T-shirt eller en mulepose man leder efter, så forsvinder man hurtigt fra siden igen.
Det var lige mine tanker om det. Sig til hvis der er nogle spørgsmål :-)
En sidste ting så vil jeg klart anbefale dig at få lagt Google Analytics på din hjemmeside. Det er gratis og hjælper dig med at finde ud af hvordan folk bevæger sig rundt på din side og hvordan de er kommet ind på din side i første omgang.
Held og lykke med det! :-D