Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen trafik på webshop - bæredygtigt tøj

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg startede i starten af året tøjbrandet HUNSKJÆR, som er et tøjmærke bestående af bæredygtigt tøj, med trykte designs jeg selv laver. 

Min hjemmeside hedder: www.hunskjaer.shop

Jeg har både lavet en facebook side (hunskjaer.design) og en instagram side (@hunskjaer) - og laver markedsføring dagligt - og betaler også for promoveringer.

Meeeen ... jeg synes ikke rigtig at folk hopper på :( har ikke fået solgt noget i over en måned, trods nye produkter m.m

Kan I hjælpe med nogle fif til hvad jeg kan gøre, for at få mere trafik? - er der evt. noget jeg har overset?

Hvad kan jeg ellers gøre for at skabe opmærksomhed omkring min side om mine produkter?

Ser frem til at hører fra jer.

Hilsen Anne

Fra Odense S
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 36
Fra  Advedia Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne.

Der er mange forskellige aspekter i den her. Hvis man bare tager udgangspunkt i hjemmesiden så handler det rigtig meget om tekster. Som udgangspunkt synes jeg at du skal arbejde meget mere i nogle produkttekster, som vil kunne hjælpe på din SEO. Samtidigt mangler der også tekst på din /shop og generelt set tror jeg du skal tage meget mere fat på din SEO. Lav en god søgeordsanalyse (eller få nogen til det) og vælg de vigtigste ud herfra. Lav landingssider/tekster der er skræddersyet til disse. F.eks. en landingsside kun dedikeret til søgeordet "bæredygtigt tøj" som der er ca. 1000 søgninger på om måneden på Google eller "økologisk tøj" som der er knap 600 søgeninger på.

Hvis vi kun taler trafik ind til siden ville jeg klart arbejde i det og evt. tænke Bing og Google Ads ind i det også. Når der nu er så mange søgninger på Google på de to førnævnte søgeord (det tog mig ikke lang tid at finde frem til dem) så er det i hvert fald muligt at drive noget mere trafik ind på siden. Samtidigt kan du igennem Google Ads også lave noget remarketing som sørger for at de bliver ved med at huske dig når de har været på siden fordi de ser dine bannere efterfølgende.

Når det kommer til selve siden så tænker jeg at det måske ville være en idé og se om man evt. kunne udvide udvalget, da der "kun" er 6 produkter at vælge i mellem og hvis det ikke lige er en T-shirt eller en mulepose man leder efter, så forsvinder man hurtigt fra siden igen.

Det var lige mine tanker om det. Sig til hvis der er nogle spørgsmål :-)

En sidste ting så vil jeg klart anbefale dig at få lagt Google Analytics på din hjemmeside. Det er gratis og hjælper dig med at finde ud af hvordan folk bevæger sig rundt på din side og hvordan de er kommet ind på din side i første omgang.

Held og lykke med det! :-D

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er nogle ganske nydelige designs. Din udfordring ligger i at der er høj konkurrence på både t-shirts og bæredygtighed, så det bliver en svær kamp at blande sig i toppen af Google. Svaret på dit spørgsmål er vel egentlig bare basal seo, som du kan finde et hav af svar på her på siden.

Hvis ikke du har planer om at udvidde dit sortiment betydeligt, tænker jeg at det næppe er investeringen værd.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)