Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LEVERANDØR SØGES TIL SMYKKEVIRKSOMHED

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 2. Jun 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Vi er 2 unge mennesker, som ønsker at starte en instagram-side og senere hen en webshop, der sælger de smykker, vi har tænkt os at designe. Ideen blev egentlig skabt, da jeg selv står og gerne vil have nogen smykker, men kan ikke finde præcis det jeg søger på det danske marked uden det koster en mil. Derfor har jeg billeder og ideer til hvordan, jeg præcist ønsker at designe smykkerne, men mangler en leverandør som kan producerer dem. Både mine veninder og jeg har tit oplevet, at vi på det danske marked ikke har fundet det vi søgte til retfærdige priser.

Hvis du har nogen tips, eller er interesseret i at hjælpe os med at anskaffe en leverandør til at producerer smykker, så skriv venligst en besked.


Tilmeldt 31. Dec 18
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Diana, 

Jeres projekt lyder rigtig spændene! Vi kan desværre ikke hjælpe med selve smykkerne. Dog kan vi hjælpe med at producere smykkeæsker, skrin mm i 100% læder - hvis det er noget der kunne være behjælpeligt til opstart af jeres firma. =) 

Bedste hilsner

André Bøving
Partner
Boving Leather Denmark

Fra Gentofte
Tilmeldt 2. Jun 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej André Bøvig

Det er vi interesseret i, kan vi få en mail at skrive til?

Hilsen Diana
Tilmeldt 31. Dec 18
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at gå på Google og skriv" Custom design jewelery bulk order" og se hvad Google har til dig

Fra Vodskov
Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Fra  MANICH® Jewelry Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Diana

Det kan vi hjælpe jer med.

Vi custom CAD designer (Computer-Aided design) for en række danske og udenlandske smykkevirksomheder.
Først og fremmest skal i have lavet stl. produktions filer, der gør det muligt for jer af få produceret jeres smykker ved en hvilken som helst smykke producent i  i hele verden.

Vi tilbyder flere forskellige design pakker, hvor vi leverer renderinger (Fotorealistiske billeder af designet) stl-filer til produktion af selve smykket og evt. også 360 graders video af designet til markedsførings formål. 

I er velkomne til at kontakte mig på manichjewelry@waoomail.dk eller mobil 42435018

Manich® Jewelry 
Juveler & GIA certificeret diamantgraderer Erik Manich
www.manich.dk
https://www.facebook.com/ManichJewelry/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)