Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop betalingsløsning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 15
Indlæg ialt: 4
Fra  Qarrtsiluni Publishing Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Til mit mikroforlags website behøver jeg en lille funktionel webshop - Woocommerce er blevet mig anbefalet og jeg behøver dertil en betalingsløsning, f.eks. PayPal eller DIBS easy. Salget skal bygges op fra grunden, så det skal helst være skalérbart eller i hvert fald ikke den forkromede løsning. Er der nogle, der har erfaringer på det område?

På forhånd mange TAK!

Mange gode hilsener,

Henrik

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Wordpress er et godt valg til nye og mindre projekter og woocommerce er et helt fint valg til en webshop. Jeg ville nok gå uden om paypal, det kan virke useriøst for nogle. DIBS er et troværdigt valg så det går du ikke galt i byen med.

Hvis du har brug for hjælp til udvikling og design af siden så står vi til rådighed i indexed.dk, du kan bare skrive direkte til mig på peter@indexed.dk

mvh. Peter

Tilmeldt 20. May 15
Indlæg ialt: 4
Fra  Qarrtsiluni Publishing Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Tak for svaret, jeg vender tilbage.

Mvh Henrik

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

men hvem vil du så have som din indløser?

Jeg har selv kigget på flere gateways, men endte så med at se nærmere på Quick Pay, simpelthen fordi det er den eneste af dem jeg så på, som som Clearhaus samarbejder med https://www.clearhaus.com/dk/gateways/  jo selvfølgelig findes der andre indløsere, men bare for at sige, at det skal du også tænke på. Så vidt jeg ved er Stripe den eneste pakkeløsning, som har en indløser indbygget, eller tager jeg fejl? men der er bare noget med Stripes layout/design som ikke ligner de andres...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere af de udenlanske udbydere hvor du ikke behøver en indløsningsaftale, de kører en risikoprofil på dig istedet. Du betaler her igennem højere gebyrere men tilgængæld kan du komme igang med det samme.

Designmæssigt kan du integrer betalingsform på siden

Tilmeldt 20. May 15
Indlæg ialt: 4
Fra  Qarrtsiluni Publishing Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er et godt spørgsmål - tak for dit input! Jeg skal have kigget på alternative indløsere, kan jeg se på det hele.

DIBS easy  syntes som kombineret indløser/betalingsgateway tiltrækkende med et lavere månedsgebyr istedet for de højere års- og oprettelsesgebyrer hos NETS. Her i starten forventer jeg ikke et kæmpestort salg, så en skalérbar løsning - uden høje faste omkostninger - synes at foretrække. 

Det komplicerer det hele, at jeg gerne vil have løsningen integreret med mit regnskabssystem Visma/e-conomic. Og minimum det næste halve år er DIBS easy integration ikke mulig. Med mindre jeg selvfølgelig selv betaler en udvikler for det, hvor meget det koster ved jeg ikke, men tænker besparelsen hurtigt bliver spist op. Har nogen af dem, du kigger på, integration? Jeg skal tale med Visma i denne uge, jeg kan poste udkommet her, hvis det har interesse.

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vidste ikke at DIBS Easy var inkl. indløser, så vil jeg da også overveje at bruge dem :-)

DIBS er ret udbredt, har selv købt mange varer på nettet via dem, - det ser professionelt og troværdigt ud, det layout man møder når man tjekker ud.. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Du kan evt. tage et kig på https://kortgebyr.dk - her vil du kunne indtaste din forventede omsætning og dermed kunne se, hvilken betalingsløsning der er billigst for dig her og nu. Jeg håber det er til hjælp.

Mvh.

Louise Lundgreen

Fra Ikast
Tilmeldt 15. Apr 19
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er rigtig glad for Stripe, som jeg bruger på festbamsen.dk.

Jeg modtager dog ikke frygtelig mange betalinger online, men de fleste sker igennem MobilePay (ikke online), da jeg tilbyder en lokal service i Herning/Ikast området.

Det er supernemt at komme igang, og indtil at der en dag måtte komme mere salg online, så er det også det billigste for mig - og det kan skaleres en del, før det kan svare sig for mig at rode med indløsningsaftaler mv.

Festbamsen.dk - Udlejning af slush ice maskiner, beer pong borde mv. i Herning, Ikast, Silkeborg og omegn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)