Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 18
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

er gået lidt død i min shop : oldschoolman.dk, har svært ved at sælge.. Ønsker en partner som kan hjælpe og har erfaring 


Vh P 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej P

Jeg var lige inde og kigge på din hjemmeside og det ligner at du kunne have behov for at alliere dig med en tekstforfatter der kan rette de værste stavefejl på din hjemmeside. Jeg tror det kan skræmme mange af dine kunder væk. 

Prøv at kig på din webshop med kritiske øjne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Giver Andreas ret - tror ikke det er produkterne der fejler noget, tror bare du skal have kigget lidt på detaljerne i shoppen. Og så få fjernet alle de engelske termer:

"Chat offline. Leave a message"
"
Never Remind later No thanks"

Der er flere steder hvor der er engelske tekster..... det får siden til at virke useriøs.

Derefter er der også nogen tekniske punkter der kan rettes op på og så få nogen bedre tekster på produkterne.

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 18
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedbacken det helt sikkert noget jeg vil få styr på, altid godt med second oppinion tak :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lidt dacphboy

Smid en mail, hvis det er noget vi skal hjælpe med... det er ikke fordi det er så slemt igen.

kim@fricomputer.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

dacphboy:

Hej 

er gået lidt død i min shop : oldschoolman.dk, har svært ved at sælge.. Ønsker en partner som kan hjælpe og har erfaring 


Vh P 



Hej Patrick 

Jeg kunne godt overveje at træde ind og hjælpe dig. Vi kan tage de nærmere detaljer på mail. 

Smid mig en mail på jonas@bl-group.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)