Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges i Kbh området til tech virksomhed til ejendomsbranchen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg søger partner til min virksomhed. Står du og brænder for at blive selvstændig, men har ikke idéen, teamet eller know-how til at stifte selskaber etc., så læs med her.

Beskrivelse af produkt:

Virksomheden vil levere virtual reality fremvisninger til ejendomsmæglere. Dvs. vi leverer en alt-i-en løsning for ejendomsmægleren, så det eneste de skal sørge for, er at invitere kunder ned i butikken, og fremvise boligerne. Målet er at spare alle 3 parter(sælger, køber og mægler) tid i købsprocessen, og øge eksponering på boligerne. Jeg vil meget gerne uddybe spørgsmål i en PM, hvis du synes det er interesant.

Beskrivelse af virksomhed:

Virksomheden er stiftet, men nystartet. Der har endnu ikke været nogen omsætning, men best practice er fundet på de fleste områder. Virksomheden kan nu levere en MVP. Der er blevet lavet salgsarbejde, og udbygget netværk i kundegruppen. Jeg er i tale med en af de større spillere, og derudover en del enkelte butikker, og har fået meget positiv tilbagemelding på produktet.

Hvad forventer jeg?

Jeg forventer at du kan gå fuldtid på projektet sammen med mig. Jeg har siddet alene i 3 måneder nu, og skudt 35.000 i virksomheden. Så det jeg mangler er en jeg kan have faste rutiner med, dele succeser/fiaskoer, sparre etc. Derfor betyder det ikke meget om dine evner ligger i kommercielle ting, administration eller om du er udvikler. Jeg har brug for det hele. Det der betyder mest er at du har ild i øjnene, synes idéen er god, og har lyst til at knokle for at få en succes stablet på benene.

Hvad tilbyder jeg?

Jeg tilbyder ejer-andele af virksomheden. Jeg kan ikke på nuværende tidspunkt udbetale løn, hverken til mig eller dig. Jeg er til at snakke med, og det vigtigste er at vi finder en løsning der er fed for os begge.

Lyder det som noget for dig eller en du kender? Så giv en privat besked eller kommentar, send til en ven, eller send en mail på mk@fatamo.dk, og lad os tage en uforpligtende snak. Så kan det være det er os to der skal lave den næste store succes sammen.

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 18
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvad forventer du for en udvikler ? :) 

Tilmeldt 8. Apr 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dachpboy,

Ønskescenariet er en person der har erfaring med at lave apps til Oculus, og kan arbejde i Unity og Unreal Engine. Der er en okay sandsynlighed for at der skal ekstern software udvikling til på et tidspunkt, så hvis personen også kan projektlede og vurdere projekter er det et plus.

Er ikke særlig erfaren indenfor udvikler verdenen, men giver det mening?

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)