Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsidé Dubai

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaz

Du skrev til mig her på amino på et tidspunkt, men jeg fik aldrig svaret tilbage. Situationen er den at jeg pt. bor i dk. men rykker til dubai til august, for at arbejde for noget familie.

Jeg vil høre om stadigvæk har hovedet fuld af idéer, da jeg er klar på at starte et projekt op i dubai, hvis den rigtige idé byder sig. Jeg har stadigvæk stor adgang til kapital, hvis der er potentiale i ideén, så skriv hvis du stadigvæk er interesseret.

 

/Davion alias Anders Krogh

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaz

 

Er du stadigvæk i dubai, flytter selv derned til sommer, og er klar på at lave noget forretning.

/Davion

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Davion

Lad os evt. mødes og diskutere idéer. Når først du har den på plads kan vi hjælpe dig med SEO og SEM her i Dubai.. jeg startede for et halvt år siden Dubai First SEO - så at sige Dubais første virksomhed med 100% fokus på dette område og ikke blot et webbureau, der påstår at de også kan søgemaskineoptimere ;)

Vi laver ikke andet og har netop fokus på at skabe resultater her i emiratet og UAE generelt, selvom de fleste af vores kunder pt kommer fra mit netværk i DK.

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi I think that the idea of custom made holidays to dubai would be great. Where can one get such information? Also I think a tour guide would be great and maybe even personal shoppers etc. Ive had family member who is a sales agent for tour oppertator and has asked if anyone has info on selling holiday packages to dubai.Where would one star

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, nu ved jeg ikke om det er relevant mere, men har længe gået og tænkt på om man kan sælge fede alufælge eller special designede og eksklusive alufælge dernede?

Der er jo masser af superfede og dyre biler og de ligner jo meget hinanden, så kunne de jo skille sig ud, ved at købe et sæt special designede fælge?

Jeg har muligheden for at tilbyde disse, men aner ikke om der er et marked for dem, eller om bilforhandlerne dernede allerede tilbyder deres kunder det?

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre ingen erfaring eller viden om Dubai, men synes dog sådan noget som bolig investeringer i Dubai kunne være ufatteligt interessant! 

Tjek for eksempel: http://www.pragmaticus.dk/index.html

Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt at de får rigtig mange udenlandske arbejdere til landet, ex. fra Egypten som så arbejder i hotel branchen og service brancherne.. Måske du kunne sætte det i system med et job formidlings site!

Vh Silas

Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan lide ideen, kan jeg godt udarbejde en kvantitativ markeds undersøgelse, og lave et udkast til design og informations arkitektur som du kan sende videre til et udviklings hus i Dubai, eller vi kan samarbejde med et dansk i dk.

Skriv til tosilas82@gmail.com hvis det har interesse.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg se at det er et gammel forum fra 2009, men kunne være sjovt at høre fra jer hvordan det går for jer i Dubai nu, om det går lige så godt med forretningen, som det gjode dengang.?

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)