Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webinar 17. og 19. juni 2019: Lav annoncer, der hjælper din virksomhed til et fast flow af kunder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 43
Fra  Mensio Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

De fleste kunne garanteret godt tænke sig flere kunder i deres virksomhed, og det gælder sikkert også dig Smile

Jeg har arbejdet professionelt med online siden 2004 - og jeg startede faktisk med at "lege" med websites og affiliate marketing helt tilbage i slut 90'erne. Jeg er selvstændig konsulent og hjælper mine kunder med at vækste deres forretninger på nettet. Det gælder både den strategiske del (som egentlig er den vigtigste) samt den praktiske udførsel - altså opsætning og optimering - af blandt andet annoncering på f.eks. Google og Facebook.

Jeg elsker arbejdet med strategi, salg og marketing på nettet, og jeg elsker at lære fra mig. Men ligesom så mange andre, så har jeg problemer med at få tid til at hjælpe alle dem, jeg kunne tænke mig, og som spørger efter min hjælp og mine råd.

Og jeg har derfor besluttet mig for at rykke en del af min forretning væk fra den traditionelle konsulent-hjælp og over til online-undervisning og -kurser.

Og jeg starter med at afholde et par webinarer (alle webinarer er om samme emner) mandag 17/6-19 og onsdag 19/6-19. Og det koster dig ikke en krone at deltage - kun din email.
Du kan tilmelde dig her: https://bit.ly/2ZnM59X

Webinaret hedder
"SÅDAN LAVER DU ANNONCER, DER PÅ FÅ UGER SIKRER DIG ET FAST FLOW AF KUNDER".

Det tager cirka en times tid og det koster som nævnt ikke noget at deltage. Men undervisningen er kun tilgængelig i en kort periode, så det er smart at tilmelde sig nu.

På webinaret vil du lære:

 - den model, jeg benytter som udgangspunkt for al min annoncering
 - hvordan det ikke er en svær, teknisk øvelse at få succes med sine annoncer på Google - det afhænger af noget helt andet
 - Hvordan du kan komme fra et blandt papir til at have gennemtænkte annoncer live på Google på kun 2 uger

Hvis du vil med, så tilmeld dig her:

https://bit.ly/2ZnM59X

Kh. Thomas

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)