Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opsige en kunde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Fra  Je-haveservice.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kunde hvor jeg skal opsige kontrakten, da de flere gange ikke har betalt fakturaen. De betaler når de har tid. Vi har også samarbejdesvanskeligheder.

Kan man godt opsige den pr. dags dato selv om der står i kontrakten 3 uger. Er meget sikker på de ikke vil betale den på de 3 uger. 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg vil næsten mene, at du ikke er kontraktligt forpligtet overfor dem. De har jo misligholdt deres del af aftalen og du bør kunne opsige samarbejdet uden yderligere varsel. Men det afhænger jo af din kontrakts formuleringer.

Det er dumt at indgå kontrakter, som man ikke kan opsige, hvis modparten fejler - og har du haft en advokat til at lave den, så må der være en sådan kattelem. Så læs kontrakten igennem og se hvad den siger.

Ellers ring til kunden og sig, at du vil have forudbetaling fremadrettet, da du ikke arbejder gratis. Se hvad de siger.

Fra Oslo
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Fonvig Group Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Flemming - Ved misligehold og eksempelvis for sen betaling mv. så har du automatisk dokumenteret det misligehold.

Jeg har lige stået i samme situation og som Flemming foreslår, så det at være på forkant er altid en god idé.
Man finder dog altid ud af det på den hårde måde.

Steffen Fonvig | Stifter af Fonvig Group

Fra Taastrup
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Fra  Je-haveservice.dk Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan gjorde du så  med at opsige kunden.? 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)