Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OPGAVE AKUT - Glemt kode til en vigtig wordfil - Filen skal åbnes så der ikke er kode på - men hvordan?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen

Håber virkelig nogen har viden eller kompetencerne til at åbne et dokument for mig, som jeg selv har ændret kode på for 10 dage siden, da den skulle opdateres. Jeg KAN IKKE HUSKE DEN. Kan slet ikke komme ind på den igen :-( og alle mine vigtige andre logins og adgange ligger på den, hvor ironisk er det lige.

Jeg aner ikke hvordan jeg skal løse det.

Kan læse mig frem til programmer og kodecrackers osv. men det er slet ikke mig at forstå hvordan man gør det, med mindre der reelt er et program som kan sikre at jeg kan gendanne den gamle kode. Har akut brug for at åbne den - da jeg ikke kan komme ind andre steder ifm. mit arbejde, og jeg vil høre om der nogen som kan løse opgaven?

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan bruge dette program. se punkt 2

https://www.iseepassword.com/how-to-unlock-ms-word-document.html

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

vildt hvis det er så "let" med brute attack - at åbne beskyttede filer (nok ikke helt let hvis man har valgt tilstrækkeligt kompliceret password håber jeg) 
Her kunne MS faktisk overveje at lave en godkendelse som på computer niveau krævede to faktor godkendelse - så første gang man på en computer åbnede et beskyttet dokument, så skulle man i telefon eller andet og taste kode - som med google, dropbox, outlook og meget andet

Man kunne sågar - for meget vigtige dokumenter - have mulighed for selv at sætte setting til, at det KUN kan åbnes - selv på samme computer med kode OG tofaktor hver gang

Nå - herfra - held og lykke med at finde passwordet i alle fald

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hi,

I would like to give it a try. And since you are a non profit organization, it will be free for you :)

Pls send it to prince_spring99@yahoo.com

Br
Khan

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Husk lige - hvis andre direkte- eller via et program, får åbnet filen, og det - som du beskriver - er den som holder alle dine andre koder til alt muligt - så har den person/det program adgang til alle dine koder indtil du får ændret dem alle

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Her kunne MS faktisk overveje at lave en godkendelse som på computer niveau krævede to faktor godkendelse 

Jeg har faktisk overvejet det, men det bliver nok først efter ferien, og det er måske for længe at vente?!?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

M. S.:

Cookie - John Hannover:

Her kunne MS faktisk overveje at lave en godkendelse som på computer niveau krævede to faktor godkendelse 

Jeg har faktisk overvejet det, men det bliver nok først efter ferien, og det er måske for længe at vente?!?

den auto stavekontrol - eller store fingre - her kunne MAN Big Smile -

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)