Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav konverteringsrate på Shopify Webshop - hvorfor?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har for nyligt (i starten af juni) lanceret en plakatwebshop lavet i Shopify. Umiddelbart, er vi selv ganske tilfredse med webshoppen, men vi oplever kun en konverteringsrate på 0,72%. Nuvel, jeg ved godt, at vi lige skal i gang og så videre, men kan se, at vi har 3,31%, der tilføjer produkter til kurven - så nu står jeg og undrer mig over, hvad der skal til for at få dem til at fortsætte købsprocessen.

Har I generelle forslag til, hvad man kan gøre for at forbedre sin konverteringsrate? Hvad har I gjort på jeres webshop?

Og, hvis I har kigget på webshoppen, har I så nogle konkrete forslag til forbedringer på Poster Society?

God mandag!
Joachim Skovgaard

Co-Founder af en plakatwebshop, indehaver af et online bilmagasin, samt kæmpe nørd, når det kommer til 5G telefoner.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve shoppen ser umiddelbart meget fin ud, men jeg studsede over en lille ting, som måske kan være med til at hæve konverteringsraten. Jeg synes ikke at fragtomkostninger fremstår 100% tydeligt. Øverst (meget småt) i topmenuen skriver I gratis fragt, men når jeg har lagt noget i kurven og skal til at gennemføre, står der: Levering bliver beregnet ved kassen. 

Så bliver jeg lidt i tvivl om, hvorvidt det er gratis eller ej, og det kan måske få nogen til at smutte igen. 

Derudover spottede jeg et par stave- og kommafejl hist og pist, som I også bør få rettet :-)

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirstine,

Tak for input! Vi retter med det samme Big Smile

Co-Founder af en plakatwebshop, indehaver af et online bilmagasin, samt kæmpe nørd, når det kommer til 5G telefoner.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)