Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg får fortalt at jeg skræmmer kunderne væk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får af vide at jeg skræmmer kunderne væk.

Jeg har en webshop hvor jeg sælger flasker der kan have maaaaange år på bagen. Derfor er en del ikke nye og det kan selvfølgelig ses. Jeg ligger billeder op af slid, pletter og hvad der nu kan være af krakkeleringer på en gammel flaskes etiketter og æsker. Endvidere har jeg tilføjet teksten til disse flasker:

Den danske version:

Denne flaske er ikke ny fra leverandøren og købes som beset på billederne. Inden køb bedes du derfor kigge billederne af varen grundigt igennem. Grundet forskellige aldre på disse flasker, er tilstanden af spiritussen på eget ansvar.

Den engelske version:

Please examine this product before purchase, as not new from the supplier. Due to various ages of the bottles, the condition of the liquid is at buyer’s own risk.

Nu har flere nævnt, at denne tekst virker meget negativ og faktisk gør at de ikke tør at købe produktet. Jeg har selv blot ment at den er informativ og ment, at folk der normalt køber sådanne flasker ved hvad de har med at gøre. Men, jeg vil jo gerne have alle kunder med i vognen. og ikke kun dem "der ved hvad de har med at gøre".

Er der nogle der kan have foreslag til en anden, bedre tekst. En mere postiv men stadig informativ meddelelse.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey hvis jeg var dig så ville jeg skrive flg.
Flasken er ikke nye fra leverandørens side, hvilket er en del af deres charme, så derfor er det ikke noget som bør drikkes for meget af... Og det er på eget ansvar at drikke fra disse flasker...

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Din beskrivelse er, for så vidt, fin hvad angår information om lagret alkohol.

Hvis du istedet for at beskrive en mulig svaghed ved dit specifikke produkt ie. den flaske, som billedet beskriver, kunne lave en generel beskrivelse af mulighed for prop, den ene eller anden eddikesyre og andre dårligdomme, som kan overgå spiritus ved lagring, og som naturligvis også omfatter dit sortiment, så har du taget højde for ansvarsfraskrivelsen og samtidig ikke beskrevet dit eget produkt unødigt negativt.

Jeg foreslår at du laver en lidt mere beskrivende tekst omkring mulige defekter, som opstår ved lagring, og som naturligvis også dækker dit sortiment. Du kan nøjes med en generel beskrivelse, så teksten ikke umiddelbart kobles op på den øvrige beskrivelse af en specifik flaske.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)