Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tiltrækker jeg udlandske kunder til min danske webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har en webshop på et dansk domæne, som jeg synes har en respektabel indtjening. Nu går jeg dog at overvejer hvordan jeg kan tiltrække flere internationale og særligt EU-lands købere. Om jeg skal udvide fra .dk til .com, ændre marketingsstrategier eller yderligere udvide på andre måder er jeg dog uvidst om, så derfor søger jeg bøger, råd, vejledning, atikler eller andet der kan hjælpe med den process.

Mvh. 

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam,

Jeg har en bekendt i Tyrkiet som taler flydende dansk "Han er født og opvokset i Danmark" , som til hverdag hjælper sine danske kunder med SEO/SEM og lign... :) Jeg er hundrede procent sikker på at han med glæde vil rådgive dig "helt gratis", hvis du ringer el. skriver til ham? :) Han er super skarp til sådan noget...

Ønsker du at jeg sender hans kontakt informationer til dig?

Vh,
Erdal

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

FDIH har nogle gode eksportguides, som du med fordel kan læse. De findes både i gratis (light) version og betalt. 

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Adam Andersen:
Nu går jeg dog at overvejer hvordan jeg kan tiltrække flere internationale og særligt EU-lands købere

Start med at spørge dig selv om hvorfor udenlandske kunder skulle gide at købe hos dig?  hvad kan du tilbyde de ikke kan få billigere andre steder?  Er du overhoved konkurrencedygtigt på f.eks fragt til udlandet? .... osv.  

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

få .com domæne, og en masse SEO, og en masse reklamer.

som Ravn siger, din fragt skal helt ned, ellers gider folk ikke.

Tilmeldt 19. Feb 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar allesammen. 

Erdal: Tak for tippet, men lige nu er jeg stadig i de helt grundlæggende faser, så det må lade sig vente for nu.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)