Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plugin til tilkøb på webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kerteminde
Tilmeldt 6. Feb 18
Indlæg ialt: 31
Fra  BR Offset Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder pt. med en webshop for en bekendt, som sælger blandet kunst, keramik, malerier og plakater. Problemet er, at jeg søger en måde hvorpå jeg kan tilføje en ramme (en billedramme) som tilkøb på produktsiderne til f.eks. plakater. Altså så en kunde kan købe en plakat uden ramme, men også vælge at købe en plakat med en ramme- på samme side.

Er der nogen der kender et plugin, eller hvordan det gøres i WooCommerce? Om det bliver indsat i den eksisterende dropdown eller om "tilkøbet" står i en seperat "boks" som kan klikkes af, er ligegyldigt, jeg leder bare efter muligheden for at tilføje muligheden for tilkøb 😊

På forhånd tak!

Med venlig hilsen Lukas Rasmussen
Partner hos BR Offset

Fra Ørestad
Tilmeldt 10. Apr 19
Indlæg ialt: 53
Fra  visibility.group Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lukas Rasmussen:

Jeg sidder pt. med en webshop for en bekendt, som sælger blandet kunst, keramik, malerier og plakater. Problemet er, at jeg søger en måde hvorpå jeg kan tilføje en ramme (en billedramme) som tilkøb på produktsiderne til f.eks. plakater. Altså så en kunde kan købe en plakat uden ramme, men også vælge at købe en plakat med en ramme- på samme side.

Er der nogen der kender et plugin, eller hvordan det gøres i WooCommerce? Om det bliver indsat i den eksisterende dropdown eller om "tilkøbet" står i en seperat "boks" som kan klikkes af, er ligegyldigt, jeg leder bare efter muligheden for at tilføje muligheden for tilkøb 😊

På forhånd tak!

Hej Lukas,

Jeg tror måske at dette plugin kan løse det for dig.: https://wordpress.org/plugins/woo-extra-product-options/ 

Det lader kunden tilføje et ekstra produkt på en specifik produktside, tjek deres demo og vælg en trøje fx. Der hvor der står "Demo"

Der kunne du i dit tilfælde lave et produkt som er "Plakat_1" så laver du et ekstra produkt på samme produkt og tilføje din ramme, som kunden godt kan tilføje hvis det ønskes! :) 

visibility.group | SEO løsninger | Tekstbureau | Reklamefilm | Grafisk design

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs evt. op på variabel produkt i WooCommerce :-)

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas

Som de to svar før mit er inde på, så har du en række muligheder...

1) Relaterede Produkter (standard i WooCommerce) - så ligger det i bunden som et relateret produkt, man kan tilvælge
2) Varianter, lav rammen som en valgfri variant
3) Et plugin til enten Extra Products eller Bundle Product (https://woocommerce.com/products/product-bundles/#) så du kan koble dem sammen og sælge dem sammen

Personligt havde jeg nok valgt mulighed 3 i dette tilfælde, når det skal sættes op i en WooCommerce. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Kerteminde
Tilmeldt 6. Feb 18
Indlæg ialt: 31
Fra  BR Offset Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak til jer alle 3 for jeres meget brugbare svar - og anbefalinger til evt. plugins! :-) Jeg blev meget klogere.

Med venlig hilsen Lukas Rasmussen
Partner hos BR Offset

Fra Ørestad
Tilmeldt 10. Apr 19
Indlæg ialt: 53
Fra  visibility.group Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lukas Rasmussen:

Tusinde tak til jer alle 3 for jeres meget brugbare svar - og anbefalinger til evt. plugins! :-) Jeg blev meget klogere.

Fedt! - Sig til hvis du skal bruge en hånd med det. :) 

visibility.group | SEO løsninger | Tekstbureau | Reklamefilm | Grafisk design

Fra Kerteminde
Tilmeldt 6. Feb 18
Indlæg ialt: 31
Fra  BR Offset Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturligvis - mange tak :-)

Med venlig hilsen Lukas Rasmussen
Partner hos BR Offset

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)