Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisen på en influencer?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Skovbon:

Der er mange interessante vinkler i dit spørgsmål og i debatten. Her et par korte input

* 1 kr pr følger er en overpris på ca 20. En fair pris er kr. 0,05 pr følger pr eksponering/opslag på IG

Hvor har du det tal fra? Det har desværre ikke noget med virkeligheden at gøre.

Så skulle en influencer med 3000 følgere kun have 150 kr.

Man får, hvad man betaler for.

Fra Risskov
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  FranchiseHub Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ja det er rigtigt Holder, man får hvad man betaler for.

1. Jeg har tallet fra den virkelige verden. Min kone har en konto med næsten 200.000 følgere og hun er mega skarp både i profil og adfærd. Hvor har du din virkelighed fra?

2. Man skal også være klar over at den måde IG fungerer på så bliver ens følgere DESVÆRRE ikke nødvendigvis eksponeret for ens opslag. Ofte er det bare 5-6% af ens følgere der af IG får mulighed for at blive eksponeret for et opslag. Dette er IGs måde at reducere værdien af influencerne - fordi de ved at de gode konti har langt større troværdighed hos IG brugerne end de traditionelle annoncer. Det er en spændende verden:-)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig.

1kr per følger lyder helt i skoven. Så skal det da være mega high-ticket med en influencer der har et knivskarpt publikum/målgruppe der rammer perfect med brandet. 

Desuden er en profil med 300 følgere vel næppe betegnet som "influencer" altså de flestes private Facebookprofiler har vel flere følgere....

Men, hvis folk har firmaer derude der vil kaste 1kr per følger sponsorerede posts på insta, så send dem lige min vej. Jeg tror jeg har i hvert fald 800! ;)

@OP

Det varierer ekstremt meget. Jeg ville finde nogle profiler der svarer til jeres målgruppe og sende en forespørgsel på hvor meget de tager. Herefter kan i vurdere om det er det værd.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fornemmer, der er en del holdninger til emnet, men ikke nødvendigvis så meget erfaring med influencers.

Derfor er det meget fint, at vi har denne dialog.

Blot til info, så er der også et navn for en influencer med under 500-1000 følgere. 

De hedder nano influencers.

Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rebecca

Jeg har lidt over 1700 følgere på instagram, ved ik hvad jeres målgruppe er, men har omkring 70% piger, som følger mig 30% drenge, langt de fleste er mellem 14-18. kan give dig en god pris (: du velkommen til at kontakte min instagram: simon__meier for yderligere informationer hvis det har interesse.

Det skal lige understreges at jeg har ikke har købt mig til en eneste følger

Håber jeg kan hjælpe.
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)