Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsbetalte omkostninger

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

I forbindelse med at drive virksomhed fra privatbolig, vil jeg høre hvilke omkostninger der egentlig kan blive betalt af virksomheden?

Boligen er ikke opdelt i forhold til erhverv, hvorfor jeg er med på, at husleje, varme, vand osv. ikke kan betales af virksomheden og derfor betales 100% privat.

Det jeg interesseret i er, om virksomheden kan betale udgifter som computer, telefon, printer, papir, mapper og andre kontorredskaber?

Og måske mere i gråzonen, skrivebord, kontorstol, skrivebordslampe?

Ovenstående skal bruges til at drive virksomheden, men da det vil have plads i privatbolig, der ikke er opdelt efter erhverv, skal der så sket en beskatning privat?

Mange tak på forhånd.
Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Virksomheden kan godt betale for de ting der skal bruges i arbejdsøjemed, der er dog nogle poster hvor du risikerer en ekstra beskatning, fx ved telefon eller computer.

www.goloan.dk - Lad bankerne slås om dig

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hivs ikke du har special inderettet rum 100% kun til firma og uden en eneste privat ting i det, så kan du ikke fratrække kontor møbler, lamper osv - men godt computer og papir - dog skal moms deles  i privat/firmadel (mange vælger 50/50 for det godkender skat som udgangspunkt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)