Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Overall ser det meget fint ud, jeg vil så sige at:

- Slideren bliver MEGET lille på en mobiltelefon.
- Menuen virker lidt forvirrende på en mobiltelefon, da der pludselig er 2 menuer (hovedmenuen og kategorierne)
- Kan man ramme plus / minus knapperne på en mobiltelefon?
- For langt ned til produktet på produktsiden (kategorierne tager alt indholdet).
- Knappen bestilt her er også meget lille på tablet.
- Igen på tablet er der 2 menuer og kategorierne tager alt indholdet allerede i starten.
- Få lavet flere kolonner på tablet i landscape mode (evt. og så i portrait mode).

Ellers ser det meget fint ud - igen kan man optimerer lidt på indholdet til at give bedre resultat i Google, men det er en helt anden snak.

Prøv selv at teste siden på de forskellige platforme: her

Tilmeldt 19. Jul 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg kigget siden igennem hurtigt,

Overordnet ser hjemmesiden meget pænt ud med lille feedback.

1. Synes ikke plus og minus knapperne passer ind på designet også er de meget lille.

2. Input felterne til antal har en fejl, når man klikker på dem står der "undefined".

3. Kunne måske være godt hvis produktbladene også var blevet sat ind under hvert produkt
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en pæn side, men da I ikke har ret meget indhold på jeres forside, synes jeg I bør have et par af jeres varer direkte på forsiden (det sparer også et unødigt klik). 

Derudover har jeg noteret:

1. Billederne fylder alt for meget, her kan I f.eks. hente LightSpeed Cache plugin til WordPress. Pluginnet har en fremragende og gratis billedeoptimizer. 

2. Selvom jeg accepterer jeres cookies, så bliver den ved med at dukke op på alle sider jeg ser. 

3. I stedet for kun at have varer i 2 kolonner, så kunne i have 3-4 kolonner, det vil også gøre siden kortere at scrolle, samtidigt med at det vil være pænere. 

4. Knappen til forsiden hedder "Home" (på engelsk). Gå ind i WordPress -> Udseende -> Menuer og ret det til dansk, eller fjern menupunktet. De fleste ved at man altid kan komme til forsiden ved at klikke på logo
Det samme gælder for nogle enkelte punkter i checkout-processen. 

5. SEO-mæssigt er der en masse I kan gøre, der er et fravær af onsite tekster, title tags, meta-beskrivelser og siden er langsom til at loade (se punkt 1). I kan også med fordel arbejde på jeres backlink profil, så I har nogle andre hjemmesider der linker ind til jer (læs mere om linkbuilding-strategi her)

Men overall er det en fin side, som I bør kunne få en del ud af. 
Rigtigt god søndag! Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)