Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

maishudpleje.dk/ første forsøg på en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jul 19
Indlæg ialt: 6
Fra  maishudpleje.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
første hjemme side jeg har lavet til konen håber hun er glad for den hvad synes i om den?
Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jul 19
Indlæg ialt: 6
Fra  maishudpleje.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

maishudpleje.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja?

Hvad forventer du at få af respons?

- Siden er langsom.
- Siden fylder for meget i MB.
- Overskrifterne skal gennemgås.
- Forkert opsætning på server.
- Mange tekniske fejl og mangler.
- Utydelig menu i toppen.
- Mange ligegyldige links til producenten.
- Engelske tekster i produkter.
- Links i Footer virker ikke.
- Ordet produkter brugt for meget.

Du skriver en masse om "Ikke Autoriserede Forhandler" - men hvordan kan man se at DU er autoriserede forhandler?

Alt for meget lang og ligegyldig tekst der ikke er delt op så det er let læseligt.

Måske en god ide at få nogen udtalelser om produkterne fra DINE kunder?

Og der er meget at lave på hjemmesiden.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jul 19
Indlæg ialt: 6
Fra  maishudpleje.dk Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad forventer du at få af respons? et ærligt svar :)
Siden er langsom. ja udbyder er ikke den bedste men når jeg køre div test på den ligger den nu meget fint i toppen

Siden fylder for meget i MB. siden er blevet optimeret og pakket med gzip man skal jo starte et sted og som sagt det er første gang jeg forvilder mig ud i webdesign og hjemmesider.

- Overskrifterne skal gennemgås.hele siden er blevet om formuleret

- Forkert opsætning på server gzip ?

- Mange tekniske fejl og mangler. du må uddybe?

- Utydelig menu i toppen. rettet til anden plus logo

- Mange ligegyldige links til producenten. Links er der til seo det går hurtiger med at blive index og rank i google bliver fjernet når alt det er på plads

- Engelske tekster i produkter. valget er så imellem om man skal kalde dem det de hedder eller oversætte og forvirre dem der kender produkterne

helt bevist at links i footer ikke virker da der kun er mail i footer og den er også fjernet nu men facebook og insta virker

- Ordet produkter brugt for meget. siden er blevet omformuleret

Du skriver en masse om "Ikke Autoriserede Forhandler" - men hvordan kan man se at DU er autoriserede forhandler? man skal have de certifikater som er på siden om mig før man kan være forhandler af Environ,

syden er ny forventer ikke udtalelser før vi har haft noget salg :D





nu var du lidt hård ved min side så kikkede jeg lige fricomputer.dk igennem du har vist også lidt at se til en del kritiske fejl og mangler men du har da et par backlinks der er værdi i forstår bare ikke at den bedste du har er en kro? da det er it udstyr du sælger siden er heller ikke oppe mere

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

whambaam:
nu var du lidt hård ved min side så kikkede jeg lige fricomputer.dk igennem du har vist også lidt at se til en del kritiske fejl og mangler men du har da et par backlinks der er værdi i forstår bare ikke at den bedste du har er en kro? da det er it udstyr du sælger siden er heller ikke oppe mere


Uha du får det stramt i dit liv som "iværksætter" hvis du kryber i forsvarsposition også angriber på den måde
når manden faktisk levere det du du beder om. - Du spørger om vores mening omkring DIT site. Det får du så, så er det
altså ikke en god idé at angribe andre der ikke har spurgt om DIN mening. 

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jul 19
Indlæg ialt: 6
Fra  maishudpleje.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
det skulle tages med et smil på læben, det er ikke altid nemt at se i skrift. Kan godt se at det kom uheldigt ud det sidste og det vil jeg gerne undskylde for men alle punkter han bringer op er rettet og så tænkte jeg at jeg ville gennem gå hans side da han jo sælger hjemmesider man skal jo se hvad de bedste gør som sagt.

jeg har selv sat mig ind i alle tingene uden nogen form for hjælp andet end youtube og div sider startede for en måned siden.
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

når jeg holder musne over et menu punkt i toppen er det sort på sort, der skal du nok ændre farven  Om MIG osv. i toppen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jul 19
Indlæg ialt: 6
Fra  maishudpleje.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak. har ændret det til guld og hvid har forsøgt at ramme farve koden i logoet
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)