Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man en god partner ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er i tvivl om, hvor jeg skal lede efter en god partner henne? 

Jeg er i startfasen til at lave en virksomhed som rejsekonsulent. Jeg er selv super god til at finde rejser, og forstå folks behov. Det jeg søger i en partner, er en der kan lave noget markedsføring og hjemmeside, og gerne en som bor i Aalborg/Nordjylland. Men hvor skal jeg finde denne person henne?

MVH Kristine 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg er ikke klar over om der er en decideret service/hjemmeside til netop at finde samarbejdspartnere og lignende, så mit umiddelbare forslag, er steder som Amino, Linkedin, Facebook grupper og generelt i dit netværk. Du kan også forsøge dig med at udbyde det som en opgave i form af medejerskab af virksomheden, eller hvad du selv syntes passer bedst. Jeg håber det hjælper dig en smule.

Held og lykke med projektet og god dag. :-)

Med venlig hilsen,
Daniel

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Viborg
Tilmeldt 31. Oct 16
Indlæg ialt: 18
Fra  Hyggeonkel Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristine,

Der er mange iværksættere derude som gerne vil være med i spændende projekter, så mit bedste råd vil være at lave nogle opslag på diverse iværksætter grupper og forklare lidt om din case. Og så er det jo vigtigt at du finder en med ligeså meget vilje og gejst som dig selv og vil opnå det samme ellers bliver det ikke en sjovt rejse.

Men du må sige til hvis der er noget du godt kunne tænke dig at spørge om, det kan nemt ske jeg kan være behjælpelig

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg har lavet flere gode videoer og specielt den øverste er seværdig.

Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristine

Leder du stadig efter en partner? Skriv gerne en besked til mig herinde hvis det er :)

Jeg er både god til markedsføring og økonomi og har en naturlig interesse for rejsebranchen. Bor desuden i Horsens

Mvh

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)