Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm vores hjemmeside - Roomformore.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er efterhånden "nået i mål" med vores shop, RoomForMore.dk, der gør sig i boligindretning.

Man har det jo med at stirre lidt blind på sin egen side, så hvis nogle har lidt tid tilovers vil vi være meget taknemmelige for noget feedback. :)

Mvh.

Roomformore.dk

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 7. Feb 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed side, det funker :) Men kan ikke lige umiddelbart spore en Facebook Pixel. Sørg for at få sat sådan en op :)

Brug for hjælp til online markedsføring? Send en mail til kontakt@waymedia.dk 

[Facebook Annoncering] [SEO] [VIDEO]

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser rigtig lækkert ud - godt arbejde :-) 

Har fundet et par småfejl: 

1) Teksten i jeres søgefelt er skrevet med meget lille font, det kunne godt være et nummer eller to større. 

2) Ved mouse over på menupunktet "produkter" ser jeg bl.a. overskrifterne "fremhævet" og "udvalgte", hvilket ikke rigtig giver mening. Jeg tænker, at begge ord dækker lidt over det samme. 

3) I købsflowet har der sneget sig et enkelt engelsk ord ind i inputfeltet "postal code".

4) På forsiden i karrusellen med "udvalgte favoritter" optræder der kun Kay Bojesen produkter. Er det med vilje eller en fejl? 

En sidste lille kommentar omhandler jeres nyhedsbrev. Hvis I vil have flere tilmeldinger til det, ville jeg prioritere at promovere det mere end bare i footeren. I bør også tilbyde en belønning for at tilmelde sig (fx rabatkode eller konkurrence), og så mangler I et link til privatlivspolitik for at overholde GDPR

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Smuk shop, der dog ligner mange af de andre eksisterende shops. 

Det er selvfølgelig ikke negativt at man ligner de andre, når nu det ser godt ud. Men hvordan vil I skille jer ud?

Nu ser jeg lige et random produkt:

https://www.roomformore.dk/collections/julen-2017/products/by-wirth-knager-i-ege-knobs-lille-saet-af-2

Det står til at være "På lager", men under bestil-knappen står der:

"By Wirth - knager i natur eg - Knobs lille (sæt af 2) Længere leveringstid kan forekomme på dette produkt"

Hvad betyder det helt præcist? Skal jeg vente 2-3 uger, eller er der blot tale om et par dage?

Noget, som jeg meget tit savner på især møbelwebshops, er oplysninger om varerne sendes fra eget lager eller direkte fra producenten. Og deraf hvor lang leveringstid, jeg så kan forvente. Der er intet mere frustrerende end at vente i en evighed, og konstant blive holdt hen med forklaringer om at "varen sendes snart" osv. 

En shop jeg selv har rigtig mange gode erfaringer med, er Luxo Living. Altid hurtig levering, god kundeservice, og normalt fair priser. Dette blot for at nævne et eksempel på noget, jeg synes fungerer :)

Tillykke med jeres shop forresten - er sikker på I nok skal få succes :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Hvalsø
Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Vektropol Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske fin side og lækkert sat op, men jeres største udfordring må være jeres billeder. Selvfølgelig er de fleste af jeres brugere/kunder nok mobil- og tabletbrugere, men de som bruger PC'ere med 4K og 5K skærme, de vil se uskarpe og grynede billeder, og det er da lidt ærgerligt. 

Visuel branding til virksomheder :: Vektropol :: Webdesign, logodesign, visuel identitet m.v.

Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 27
Fra  AM Entertainment Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilslutter mig de andre: Rigtig flot side alt i alt. Men som der også bliver nævnt, så synes jeg også nogle af billederne er for store. Den kan være lidt svær at få overblik over.

bryllupideer.dk - Alt hvad du skal bruge til brylluppet!

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Super fed hjemmeside, med stort potentiale - kan også se I har haft en del medvind i jeres foretagen, særlig med trafikken og rankering på søgemaskiner. Jeg antager næste at I allerede arbejder med en digital marketing virksomheden som har hjulpet jer med at komme hvor I er. Med det sagt er der stadig en masse tekniske on-page SEO og Cart Abandonment split-test mv der kan laves for at forøge conversation, dvs. omsætte nuværende trafik til salg, og samtidig fokus på at få nye kunder til websiden. Smid en PM hvis jeg skal dykke ned i dataen og smid jer en oversigt over de lavt hængende frugter


Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

miklagard.dk

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)