Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Miljøvenlig emballage - hvor meget betyder prisen i forhold til miljøet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Mange steder bliver der udviklet produkter som enten er ren genbrug eller kan være med til at nedsætte brugen af resourcer.

Emballage industrien som jeg er en del af, er også med på den vogn. Papkasser produceres i dag udelukkende af genbrugs eller FSC mærket pap.

Som det nyeste er der nu udviklet en ny type boblekonvolut. I stedet for at boblefolie + papir, som giver et blandings produkt, er den nye type udelukkende lavet genbrugspap, hvor boblefolien er erstattet af opskåret pap.

Denne type er noget dyrere, (mere end dobbelt pris) end almindelige boblekonvolutter, spørgsmålet er om du som virksomhed kan bruge dette produkt som en "ny anderledes profil" kan det tænkes at kunden er villig til at tilkøbe "miljø rigtig emballage" for at være med til at fremme miljøet.

Hvad tænker du?

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu tænker jeg meget økologi og miljø, både i min hverdag og i fritiden. Jeg synes ikke vi kan argumenterer NOK for at vi snart skal tage os sammen og passe på vores planet (vi får ikke en 2. chance).

Derfor går jeg personligt meget ind for genbrug, reparationer og refurbished produkter.

HVIS jeg skulle sende pakker ud, så ville jeg KLART gerne give op til 2 gange mere (eller mere) for et miljøvenligt produkt. Jeg sender ikke så tit pakker, men vælger altid at genbruge de papkasser jeg får ind fra mine leverandører.

Måske hvis man skulle "sælge" din ide, så skulle man måske sørge for noget tryk / print på kuverten, hvor der måske står noget med "100% genanvendelig post" eller en anden fangende slogan.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for din gode kommentar, vi tror selv på produktet og sælger det allerede på det tyske market. Du skriver at det burde være et print på, det er der også og produktet er også Der blaue engel godkendt, som på mange måder minder om miljømærket Svanen.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)