Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

t-shirts & kopper med tryk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Mar 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Dette er muligvis et longshot, men tænkte, at nogle af jer måske har erfaringer med tryk på t-shirts og/eller kopper.

Vi er kommet frem til, at vi godt kunne tænke os at få produceret nogle t-shirts og kopper med nogle sjove tryks på. Tænker en 500 stk af hver

Hvad er jeres anbefalinger ift. pris & kvalitet?

mvh Lars

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

T-shirts, er det som reklame, eller er det nogle du skal sælge

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Mar 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er t-shirts som skal sælges. Der skal være en animeret figur på og så et slogan

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi arbejder med reklame print, men det kunne være sjovt at komme med en pris. Kan du sende print filerne til mig, info@boblekonvolut.dk

Vh Hilbert

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Wilke promotion A/S Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Det er noget som vi laver rigtig meget af, så har ret god erfaring med det.

T-shirts med tryk:

Hvad skal de bruges til? Engangs event, salg eller give aways? 
Hold tryk i så få farver som muligt, da det bliver dyrere med flere trykfarver.
Skal de være økologisk og FairTrade eller bare alm. Oeko-tex (det er alle vores t-shirts som minimum)?
Hvad med pasform? Rollup ærmer? Kun herre eller både herre, dame og børnestørrelser?

Du kan se vores bestsellere indenfor t-shirts med tryk her:
https://www.wpro.dk/toej-med-tryk/t-shirt-med-tryk

Kopper:

Hvad skal der på af logo?
Den billigste trykmetode er alm. tampontryk, men det kan typisk ikke laves ret stort på grund af koppens runding.
Så det kan typisk max laves i 3 cm bredde og 6 cm højde.

Man kan også lave det med rundtryk så logo tryk kan laves hele vejen rundt om kopperne.

Du kan se nogle af vores krus med tryk her:
https://www.wpro.dk/reklameartikler/krus-termokander-med-tryk

Hvis noget af det kan bruges så vil jeg gerne lave en specialpris til dig.

Du kan evt. sende mere info om dine ønsker (i fht ovenstående) til mig på mail jb [at] wpro.dk

God weekend når du kommer dertil:-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Mar 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Tak for din besked, jeg vil forsøge at svare på dine spørgsmål så godt som muligt Smile

T-shirts´ene skal som udgangspunkt bruges til salg, men kan også tænkes brugt som præmie i konkurrencer.

Vi bliver nødt til at operere med flere farver på trykkene, men vi kan muligvis holde os til 3-4 farver

Ift. pris & kvalitet, så er det vigtigere med en fornuftig pris end at det er fairtrade og økologisk.

Almindelige ærmer er fint, men jeg ved ikke hvad prisforskellen er ift. rollup-ærmer?

Kopper:

Vi skal have et billede af en superhelt-agtig figur, og så skal der være en kort tekst. Så altså to tryk på hver side af koppen.

Et Bogota krus eller Bahia krus kunne passe meget godt. Men Det kunne måske også være et termokrus, hvis det er muligt at fremstille med det som vi nu vil have trykt.

mvh Lars

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

VI trykker som nogen af de eneste i DK med DTG print direkte på tøjet, det vil være en god trykmetode hvis du har mange farver i dit design, vi trykker typisk til tøj industrien og merchandise.

Send os gerne en mail hvis jeg skal give dig et tilbud.

Mvh

John

info@tekstil-tryk.dk

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)