Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link byt 2019

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har undersøgt lidt om link byt her i 2019 og mener at det stadig lever på bedste vis.
Jeg har oprettet street-it.dk som er et linkkatalog som jeg gerne vil tilbyde link byt på.. Jeg har dog fået både bhuu og bhææ.. af folk som sælger artikler med et skjult link i teksterne.. Men hvad er forskellen???

På street-it.dk få man en profil side. med billede og tekst.. uden at man skal betale.. hmm..

Jeg kan godt se at dette opslag kan virke som reklame.. og ja det noget af den er. men jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre om hvad jer's mening om link byt / banner byt..

Jeg ved dog ikke om der er nogle tilbage som kører den gamle version af banner byt eller har google over tager hele marked der ?



Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

såvidt jeg ved omgår google linkhoteller, og sætter dem ud af kraft. google har monopol

Tilmeldt 7. Apr 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Grunden til, at du har fået negativ feedback er, at Google ikke længere vurderer links fra linkkataloger som givende nogen værdi. Her er links i reelle artikler langt mere værdifulde og du vil således ikke kunne sælge links fra et linkkatalog særlig dyrt.

Jeg arbejder med digital markedsføring på min side om gratis lydbøger :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)