Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et værktøj som kan spore lagerstatus?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg overvejer at starte med dropshipping, men med et lille twist. Leverandøren tilbyder ikke dropshipping, men jeg kan sagtens bestille de varer jeg skal bruge og samtidig tjene en skilling ved først at sende til mig og jeg så sender videre til slutkunden. Og ja mine kunder er OK med lidt længere leveringstid end hvis man havde købt alle varerne til en start, men jeg kører på et begrænset budget, hvor jeg skal skyde penge afsted på markedsføring istedet for at have alle likvide midler bundet i et lager. Derfor skal jeg finde en måde at spore lagerstatus på min leverandørs webshop

Mit spørgsmål:

Derfor ville jeg høre, om der var nogen der kendte en hjemmeside, et system, noget man kan kode eller lign. hvor man får notifikation (f.eks. via mail), hvis varen ikke længere er på lager hos min leverandørs shop, så jeg kan opdatere mit eget lager. Det sker nemlig at min leverandør ikke har varerne på lager længere.

På forhånd tak! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gent

Hvis du kan få database adgang til din leverandør, så kunne man jo lave et lille "program" der klarer det for dig. Men kan man ikke få database adgang kommer du nok ikke så langt.

Tilmeldt 1. Aug 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt kigge på noget RPA værktøj, f.eks UiPath, Automation Anywhere e.l.

Der kan du sætte en automatisering til at holde øje, med en status på en hjemmeside - samt også få skiftet status på din egen side, uden du behøver ind over.

Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gents's

Vi er en nystarte virksomhed LoadIT, hvor en af vores spidskompentrancer er RPA.
Vi vil sagtens kunne løse opgaven med at hente lagerstatus automatisk hos dine leverandører.
Da vi er ny startet er vi også interesserede i at få nogle gode cases ind, hvilket også vil kunne afspejle sig i prisen for løsningen.

Hvis du er interesseret i en uforpligtende dialog om hvordan vi kan hjælpe dig, er du velkommen til at skrive til mig på cs@loadit.dk

Med venlig hilsen

Chris Schmücker
LoadIT 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)