Tak for svar. |
Hvordan med Quickpay, scanpay og epay?
Jeg ønsker også Mobilpay, Viabill og evt. paypal
er det noget i tilbyder/har samarbejde med
Tak for svar. |
Ved Scanpay og Quickpay skal du signe op hos både os og dem. Epay er lidt et særtilfælde, da de er blevet købt af Bambora. Derfor bruger de primært dem som indløser på nye aftaler. Vi understøtter Viabill og Mobilepay (men det skal sættes op hos gatewayen, så de skal også understøtte det). Paypal indløser selv, så her er det også blot gatewayen, der skal understøtte det. Håber det kan hjælpe en smule :-) |
Scanpay sørger ikke for indløsningsdelen. Det er en ren betalingsgateway, der skal kobles på en indløsningsaftale. Scanpay tager 25 ører per transaktion oven i prisen for indløsningsaftalen. Hvis du bruger Clearhaus med Scanpay vil den samlede pris for eksempel blive på 1,45% plus 25 ører per transaktion. |
Så må Pensopay være billigste løsning og bedste for mit vedkommende. Udfra de ting jeg har behov for og generelt sikkerhed mm. Ellers skulle det være quickpay.. Nu spørge jeg lige da jeg er i tvivl efter at have læst noget på et website. Hvem er det der normalt betaler for kortgebyret? Kunde eller sælger Synes der dukker lidt forskelligt frem i mit hoved af hvad jeg har erfaret, eller tager jeg fejl. |
https://www.fdih.dk/nyheder/2018/januar-2018/hvornar-ma-du-opkraeve-gebyr-for-kortbetalinger Det er sælger der betaler gebyret, og du må ikke bare sende gebyret videre til kunden. Du må godt opkræve en form for service gebyr for at modtage betalinger, men så skal det være det samme for alle. |
som udgangspunkt sælger med master/visa osv dog må du tage gebyr fra kunder der betaler med firmakort eller treparts betalingsordning.- Du kan have et fast servicegebyr (vækker sjældent større jubel hos kunder) lige som du faktisk må tilbyde en rabat hvis kunden betaler med dankort - Du skal blot vise den samlede pris inkl alt - og så give rabatten som nedsættelse ved valg af dankort. Det gør en del - også fysiske cafeer, restauranter mm ofte. Det gøres så allerede i ordreprocessen og ikke ved betalingsafviklingen mere her https://johnhannover.blogspot.dk/2017/11/webshop-butik-slut-med-at-lade-kunderne.html vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com