Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ved en masse om Social Sikring for vandrende arbejdstagere og selvstændige

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Af den årsag pønser jeg på, at starte mit eget lille konsulentfirma op. Min erfaring siger mig, at det er de store revisorselskaber, PWC, KPMG, Deloitte mv., der sidder på salg af vejledning om social sikring. Deres opgave er oftest at søge på vejene af kunder, samt vejlede virksomheder i at strukturere deres medarbejderes arbejdsmønster således, at de kan forblive under dansk social sikring under arbejde i udlandet. Samme erfaring fortæller mig også, at de sælger 'bål og brand' overfor virksomhederne, selvom det slet ikke er nødvendigt og at de af og til ikke har styr på lovgivningen eller direkte vejleder deres kunder forkert. 

Men tror I der vil være plads til sådan én som mig?

Hvordan ville I gribe det an i forhold til at få kunder, om man skal fx fokusere på SMV segmentet? 

Jeg er samtidig lidt uvidende om, hvad jeg kan risikere at konkurrere imod. Det er nogle ret store spillere på det marked

På forhånd tak. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

caves83:
Hvordan ville I gribe det an i forhold til at få kunder, om man skal fx fokusere på SMV segmentet? 

Det er jo umuligt for os andre at svare på hvem du skal satse på af kunder eller om der vil være plads til en som dig, men start med at lave en markedsundersøgelse, så bliver du lagt klogere på hvem der har behovene for din service samt hvilke potentielle konkurrenter der er. 

Et lille firma har klar nogle fordele men også ulemper i forhold til de store spillere på markedet.  Nogle kunne vil klart vælge de store anerkendte service leverandører, men mindre kunder har måske mere brug for en lavere pris, personlig betjening samt lavere pris.  

Undersøg evt. muligheden for at samarbejde med nogle af de HR konsulent firmaer, da de jo kender markedsbehovet.

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 8. May 19
Indlæg ialt: 9
Fra  Eurodrone Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart begynde på Linkedin. Begynd med at skrive indlæg om emnet, og lave video indlæg. Sørg for at du opbygger en troværdighed omkring dig selv som en "ekspert" og begynd at udvide dit netværk på Linkedin.

Hvis du har brug for hjælp til at komme i gang er du velkommen til at skrive til mig. Det koster kun din tid. Lyt evt. til John Esperian på podcasts, der er masser af gode råd til hvordan man kan opbygge sin kunde base via Linkedin. mvh Eddy

Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 27
Fra  AM Entertainment Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også det giver mening med at etablere sig selv på Linkedin først. Samtidig kan du bruge Facebook annoncer som kan målrettes virksomhedsejere (er ret sikker på at det er muligt). Samtidig kan du også begynde at være ekstra god til at besvare beskeder på diverse fora som fx her. 

bryllupideer.dk - Alt hvad du skal bruge til brylluppet!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)