Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man tjene med Google Adsense på side med 250.000-300.000 sidevisninger pr. måned?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har et bud på, hvad indtjeningen vil være på at have Google Adsense annoncer på et website med 250.000 til 300.000 månedlige sidevisninger?  Dansk website.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

0,005 DKK til 0,01 DKK pr. besøgende, har jeg læst mig til, og selv ligget på.

Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 74
Fra  Online-Mode.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Pbille,

Det jeg læser ud af dit svar, er at det er et par hundrede gange bedre allierer sig med et godt dansk affiliate-netværk? :) Det er modtaget... Takker...

- Mase

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver man sætter sig grundigt ind i hvilke typer annoncer der bliver vist på sitet i adsenseværktøjet for at virkelig få noget ud af det og at man får smidt det ud, som intet giver.

Der er dog mere arbejde forbundet med affiliate, synes jeg. Du skal finde links/varer med salg og god kommission, finde den gode historie, opdatere gammelt materiale osv, have kæmpe facebookgruppe osv. Det har aldrig været noget for mig, synes det er alt for meget arbejde.

Adsense appellerer mere til min arbejdsrytme, men man kan sagtens have en blanding af adsense, affiliate og guest posts. Så får du lidt hver gang nogen sender dig en annonce-post, du får lidt på affiliate og de sider som ikke direkte er affiliate, men f.eks, tiltrækker trafik, kan du sætte adsense på.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager gennemsnits unikke besøg om dagen og ganger med en krone det passer sådan ok men husk unikke besøg og ikke side visninger

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 13. Oct 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Overvej om du ikke kan konvertere trafikken ved brug af affiliate aftaler. Det giver ofte en langt højere CPM end adsense.

God dag!

Mvh. Marc

Jeg driver til daglig Tjekrevisor.dk, hvor du kan finde det bedste gratis regnskabsprogram til små virksomheder.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)