Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forklar lige hvorfor

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 19
Indlæg ialt: 9
Fra  Cannabizzen.dk Skrevet kl. 10:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

At mine opslag bliver slettet. Jeg prøver jo og advare andre om inkompetente virksomheder. Mit opslag fik en stjerne men blev slettet lige efter. Så har vi en admin der kunne tænke sig at forklare os andre dette. Det jo lidt ligesom Trustpilot. Det kun alt det gode man må se .

Men bevares det jo Danmark


DET GÅR JO NOK ALT SAMMEN 😁

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino er ikke til at hænge virksomheder ud med navn. Længere er den ikke.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 11:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

På Amino er fokus mere på at hjælpe hinanden og alt det indebærer. Det er ikke et sted man lige kommer forbi for at sprede budskabet om sine dårlige oplevelser med andre virksomheder. Hvis en Amino'er spørger om erfaringer/oplevelser med et bestemt firma, kan man selvfølgelig byde ind og nævne at man ikke har haft en særlig behagelig oplevelse men det nævnte firma, men det bringer intet godt lige at se sit snit til at give en god 'sviner'. 

Der er mange andre services som TrustPilot mm., hvor man kan dele disse oplevelser som kan være til nytte for andre mulige kunder til den pågældende virksomhed.

God dag!

Med venlig hilsen,
Daniel

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 13. Feb 19
Indlæg ialt: 9
Fra  Cannabizzen.dk Skrevet kl. 13:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Trustpilot er da ikke et medie du kan stole på. Hvis du ønsker mere info om det har jeg da en hel del info hvordan de operere. Tror i virkelig jeg den eneste der har oplevet dette. 😊

Tilmeldt 13. Feb 19
Indlæg ialt: 9
Fra  Cannabizzen.dk Skrevet kl. 13:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Amino er til for os der nystartede er det ikke korrekt . Jeg har da forsøgt og spare folk penge. Men hvis man har nok guld så det jo heller ikke et problem så kan man jo betale sig fra alt. Så mit opslag var ikke en sviner men en advarsel. Men uha alt er jo rosen rødt herinde 😁

Tilmeldt 13. Feb 19
Indlæg ialt: 9
Fra  Cannabizzen.dk Skrevet kl. 13:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Og da du ikke har set det slettede opslag . Kan du af gode grunde ikke kommentere på den måde som du gør

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cannabizzen:
Trustpilot er da ikke et medie du kan stole på

Men hvem siger du er til du er troværdig? Måske har du bare taget for meget cannabis ;-)  

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Cannabizzen:
Jeg prøver jo og advare andre om inkompetente virksomheder.

Amino er ikke en portal beregnet til at hænge folk og virksomheder ud - længere er den ikke.

Der er altid to sider af en sag og Amino Crew og moderatorer hverken kan eller vil bruge tid på at finde ud af hvem der har ret eller ikke ret i en tvist mellem to virksomheder eller personer - så linien er klar ingen personangreb eller negative omtaler af virksomheder og personer.

Du har nævnt virksomheden, du har en konflikt med, igen her i tråden og det indlæg har jeg slettet - det skal du stoppe med.

Jeg låser denne tråd, den kan vist ikke bidrage med mere til iværksætterdebatten ;-)

De bedste hilsner
/Brian

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)