Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter og investor

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogle som ligger inde med kontakt til en iværksætter som er gået hen og blevet investor.

Jeg står overfor mit livs største beslutning om jeg skal investere 1,4 mio. for 4% i en virksomhed som jeg har indgående kendskab til.

Jeg har gennemgået regnskab og ejeraftale med en statsautoriseret revisor, men er stadig meget i tvivl om det er en valid case, og om jeg har fået lavet min due diligence godt nok.

Jeg håber derfor, at ser er nogle her inde, som kan sætte mig i kontakt med en investor som selv har været iværksætter, som kan hjælpe mig med at vende casen.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune,

Hvis du ikke tror på din egen mavefornemmelse, så hold dig fra casen eller reducer beløbet til 1/10 for 0,4%.

Hvilken som helst investor har ikke samme risikoprofil som dig og selv hvis han har, så er det dine penge og din nattesøvn, det går ud over.

Hvis du virkeligt er nervøs over 1,4 mio kr, så skal du pengene for dig selv.

Der er masser af spørgsmål, men svarene kan kun du komme med.

Good luck!

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 19. Oct 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du seriøst 1,4 millioner kroner at kunne smide efter et projekt?? Surprise Hvis det er tilfældet, så kan du da nemt få 2,5 gange flere procenter af mit foretagende! Big Smile

Når det så er sagt, så vil jeg nok også tilslutte mig Flemming. Det er en kæmpe investering, og hvis du har bare den mindste tvivl, så ville jeg nok også trække mig.

Lige meget hvor grundigt man forbereder sig, så kan projekter jo altid fejle, men den tvivl skulle der da helst ikke være der allerede i starten. Just my 2 cents.

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke pengene i hånden, men har lovning på lån til 3% pr. år og med en bonus pakke som dækker mine udgifter til lånet.


Et ikke i tvivl om virksomhedens overlevelse, men er i tvivl om evalueringen er fair eller om jeg betaler alt for meget ift. hvad virksomheden er værd nu, og min ROI vs min risiko.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)