Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion i træ (mdf/spånplader eller andet)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i langtid gået og udarbejdet nogle idéer til noget børne motorik-legetøj, som jeg nu for alvor vil gøre noget ved.

Jeg har lavet skitser, og noter og tanker i massevis, men jeg står med to muligheder ift. at få produceret det ønskede.

Mulighed nr 1) Køb maskiner og værktøj hjem selv, og gå i gang med det selv.

Mulighed nr 2) Find et produktionssted f.eks. i polen, hvor det ønskede kan blive produceret.

Men nu er det store spørgsmål; Hvordan finder man frem til sådan et produktonssted? Og Hvad kan man forvente? vil de f.eks. ikke lave ordrer på mindre end 100.00 eller hvordan fungerer det?

håber i kan give mig nogle tanker og overvejelser, som jeg ikke selv er kommet frem til.

Mvh Dan

Fra Hvalsø
Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Vektropol Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en bekendt som har været i gang med noget lignende, og én ting jeg vil anbefale dig er, at finde én herhjemme som kan lave prototyper til dig. Det er for at være helt sikker på at design og funktion holder, for det er dælme ærgerligt at bestille varer for 100k, og så det ikke er som ønsket.

Visuel branding til virksomheder :: Vektropol :: Webdesign, logodesign, visuel identitet m.v.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom på at de ting som du vil producere skal sandsynligvis CE godkendes.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)